معاوضه فلزیاب با ملک

Metal-Detector-shiraz

معاوضه فلزیاب با ملک – معاوضه فلزیاب با خودرو

در باب طرح معاوضه فلزیاب با ملک لازم است تا توضیحاتی در مورد اصل معاوضه داده شود. معاوضه در لغت مبادله کردن و در اصطلاح به مبادلۀ کالا و خدمات گفته می‌شود، در عهد باستان، هر تولید کننده، آن‌چه را که زیادتر از احتیاج خود داشت را با کالا یا خدمات، تولید کنندۀ دیگری که کالا یا خدماتی غیر از تولید این داشت مبادله می‌کرد، و بدین عمل معاوضه گفته می‌شود، و دراصطلاح حقوقی معاوضه به مبادلۀ کالا به کالا گفته می‌شود و بیع که ویژۀ مبادله کالا با پول است در حقیقت تکامل یافته معاوضه می‌باشد.

در پست های قبل در مورد فلزیاب و انواع آن صحبت کرده ایم. بسیاری از افراد اذعان میدارند که حاضرند در قبال خرید دستگاه فلزیاب به جای پول نقد، ملک ، آپارتمان ، زمین و …بدهند و برای خود دلایلی از جمله زمان بر بودن فروش و تبدیل زمین به پول نقد و … را دارند که معقولانه به نظر میرسد. در همین راستا شرکت IKPV جهت همکاری و هماهنگی بیشتر با مشتریان خود در طرحی اقدام به تعویض فلزیاب با ملک و املاک میکند. کاوشگران عزیز میتوانند املاک خود را پس از قیمت گذاری توسط کارشناسان مورد تایید به شرکت واگذار کرده و معادل آن مبلغ از شرکت اقدام به خرید انواع دستگاههای فلزیاب کنند( تمامی دستگاههای فلزیاب ایرانی و خارجی در طرح معاوضه فلزیاب با ملک موجود میباشند ).

معاوضه فلزیاب با ملک
Treasure-detector-shiraz

در این طرح انواع زمین ، باغ ، باغچه ، خانه ، آپارتمان ، ویلا ، مغازه و … با دستگاه فلزیاب معاوضه میشود و تمامی فلزیاب های ارائه شده دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به همراه ضمانت نامه معتبر میباشند و در حضور مشتری تست و تحویل داده میشوند. در صورت درخواست مشتری آموزش کار با فلزیاب نیز به رایگان ارائه میشود.

مزایای خرید از شرکت فلزیاب IKPV

  • فلزیاب اورجینال و با کیفیت
  • قیمت پایین و رقابتی
  • تست فلزیاب در حضور مشتری
  • آموزش رایگان کار با دستگاه فلزیاب
  • تامین تمامی قطعات و لوازم جانبی فلزیاب
  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

جهت رفاه حال کاوشگران عزیز تسهیلات گوناگونی در نمایندگی فلزیاب شیراز همچون خرید فلزیاب قسطی ، تعمیر فلزیاب ، فروش کویل فلزیاب و ارتقاء انواع فلزیاب تصویری و پالسی توسط متخصصان در کوتاهترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت انجام می شود.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش