قیمت فلزیاب در دیجی کالا !

قیمت فلزیاب در دیجی کالا

قیمت فلزیاب در دیجی کالا و سایر فروشگاههای آنلاین

خرید آنلاین بخش جدایی ناپذیر زندگی امروز ما شده و تغییر در سبک زندگی سبب شده است که زمان محدودی برای فعالیت های روزمره در نظر بگیریم.راحتی در خرید بزرگترین مزیت خرید اینترنتی آنلاین به شمار می آید، از کجا میتوانید اینقدر راحت نیمه شب بدون هیچ خطری و بدون معطلی درعرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید. فروشگاههای آنلاین فرصت خرید 24 ساعته را به ما میدهند. محصولات بدون دخالت واسطه ها از طرف تولید کننده یا فروشنده مستقیم به دست شما میرسند. به علاوه ، مقایسه قیمت ها و یافتن معامله بهتر آسان تر است. تقریباً می توانید هر برند یا کالایی را که به دنبال آن هستید را بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی پیدا کنید. بسیار پیش آمده که کاوشگرانی که اطلاعی از وضعیت بازار ایران ندارند به دنبال سرچ قیمت فلزیاب در دیجی کالا هستند که در ادامه توضیح میدهیم که چرا این کار اشتباه است.

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از ۵٬۴ میلیون بازدیدکننده دارد و ۸۵ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است و یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه است. اما سوال اینجاست که آیا امکان خرید فلزیاب در دیجی کالا وجود دارد و اگر چنین است قیمت فلزیاب در دیجی کالا با سایر مراکز چه تفاوتی دارد؟ با ما همراه باشید.

آیا خرید آنلاین فلزیاب قانونی است ؟

اولین سوالی که ممکن است برای افرادی که قصد ورود به دنیای فلزیابی را دارند پیش بیاید این است که اصولا ” آیا داشتن فلزیاب جرم است یا خیر “. برای پاسخ به این سوال باید قوانین حمل و نگهداری فلزیاب در قانون اساسی را بررسی کنیم. همه کاوشگران و فعالان در زمینه باستان شناسی معتقد هستند که این قوانین قدیمی و ناکارآمد هستند و ابهامات بسیار زیادی در آنها وجود دارد و لازم است تا تکمیل و به روز شوند. برای اطلاع از قوانین مختلف حوزه فلزیاب و گنج یاب از شما دعوت میکنیم تا پست قوانین حمل و نگهداری فلزیاب را مطالعه فرمایید. با مطالعه این پست حتماً متوجه میشوید که که به دلیل وجود موانع قانونی فروش آنلاین دستگاه فلزیاب در وب سایت هایی مانند دیجی کالا خلاف قانون بوده و قابل پیگرد می باشد.

انواع فلزیاب موجود در دیجی کالا :

با یک سرچ ساده در فروشگاه آنلاین دیجی کالا متوجه میشوید که دستگاه های فلزیاب حرفه‌ای وجود ندارند و فقط مواردی همچون کیت فلزیاب ، بسته آموزشی فلزیاب ، کتابهای مختلف با موضوعات مربوط به فلزیاب و الکترونیک ، دستگاههای بازی آموزشی فلزیاب و … به فروش میرود و هیچگونه دستگاهی که قابلیت کشف دفینه و گنج را داشته باشد در آن موجود نیست.

برای خرید فلزیاب به کجا مراجعه کنیم ؟

در ابتدا باید بگویم که اگر در عرصه فلزیابی و گنج یابی و کار با دستگاه گنج یاب از تجربه کافی برخوردار نیستید بهتر است تا با افراد باتجربه و آشنا با این امور مشورت کنید. حتماً قبل از خرید در مورد دستگاه مورد نظر خود در اینترنت جستجو کرده و نظرات دیگر کاوشگران را در مورد آن دستگاه بخوانید و دستگاه خود را متناسب با شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید تا حتماً خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید تا در صورت لزوم بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خود بهره مند شوید.

اگر برای فعالیت مورد نظر خود به خرید دستگاه فلزیاب نیاز دارید فقط کافی است تا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و پس از تشریح فعالیت مورد نظر خود دستگاه متناسب با فعالیت خود را انتخاب و در کمتر از ۲۴ ساعت در اقصی نقاط ایران تحویل بگیرید. در شرکت فلزیاب آی کا پی وی خدماتی چون خرید و فروش دستگاه معدن یاب ، حفره یاب ، فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب ، اسکنر زمین و … ارائه میشود.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز ، دینکان ، نبش کوچه 23 شهید دینکانی

مزایای خرید فلزیاب از کمپانی IKPV :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش