فلزیاب جی پی زد

فلزیاب جی پی زد

فلزیاب جی پی زد آینده گنج یابی و دفینه یابی

کمپانی استرالیایی ماینلب در سال های قبل با تولید فلزیاب جی پی ایکس در بازار جهانی به شهرت رسیده بود اما گنج یاب GPZ 7000 باری دیگر توانایی ها و قدرت ماینلب را به رخ رقبای آن کشید.گنج یاب جی پی زد 7000 ماینلب را می توان نمونه ای موفق و کارامد در بین محصولات آن دانست که یکی از قوی ترین گنج یاب های دنیا به حساب می آید.

این فلزیاب هیجان انگیز دارای قابلیت ها و تکنولوژی ای بسیار پیشرفته است . صدای کاملا وایرلس ، جی پی اس داخلی و ضد آب بودن این دستگاه را از سایر فلزیاب های مشابه متمایز میکند. با حداکثر عمق و حساسیت به طلا فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ طلایابی را به مرحله ای جدید وارد کرده است. با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده و روان و استفاده از انواع آیکن های مدرن ، شما میتوانید در یک نگاه با دستگاه کار کنید و در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یک حرفه ای شوید.

فلزیاب جی پی زد با بهره مندی از کویل 14 اینچی Super D راه حل قدرتمندی را برای کشف قطعه طلای بزرگ و کوچک در اولین قدم را فراهم می کند. GPZ 7000 از عمق و حساسیت بسیار بالاتری نسبت به فلزیاب های قبلی ماینلب برخوردار است که سطح جدیدی در تکنولوژی فلزیاب ها محسوب می شود. عمق کاوش فلزیاب GPZ از فلزیاب های سری جی پی ایکس 40 درصد بیشتر می باشد. دلیل این عمق کاوش بیشتر نیز بخاطر استفاده از تکنولوژی جدید ZVT می باشد. حساسیت باورنکردنی GPZ 7000 به خاطر کویل Super ‑ D بهترین نتیجه را در این زمینه به شما می دهد. جی پی زد 7000 عملکرد بسیار خوبی در زمین های شور دارد که باعث می شود هیچ هدفی ارزشمندی را از دست ندهید.

قسمت های مختلف فلزیاب جی پی زد 7000 :

قسمت های مختلف فلزیاب جی پی زد
minelab-gpz-7000-Parts

همانطور که مشاهده میکنید طراحی جی پی زد 7000 مشابه دیگر مدل های تولیدی شرکت ماینلب است و استاندارد های ارگونومیک بودن در این دستگاه رعایت شده و در عین حال مهندسین ماینلب این طراحی را به گونه ای انجام داده اند که دستگاه کوچک و سبک نیز هست. تمامی قسمت ها به راحتی از یکدیگر جدا شده و در صورت خرابی قابل تعمیر و تعویض هستند.قرار گیری کنترل یونیت اصلی در قسمت انتهایی دستگاه باعث ایجاد یک تعادل وزنی خوب در هنگام قرار گیری در دست شده و به راحتی میتوان ساعت های طولانی با آن کاوش کرد.

محتویات پک فلزیاب جی پی زد 7000 :

پک این دستگاه فلزیاب دارای موارد مختلفی همچون سی دی راهنمای کار با دستگاه، شارژر های مختلف و اتصالات لازم، هدفون و … است که در تصویر زیر مشاده میکنید. این دستگاه فلزیاب یکی از حرفه ای ترین و کاملترین پک ها است که حتی یک جلیقه قابل پوشیدن دارد که دارای قسمت های مختلف برای متصل کردن و اویزان کردن تجهیزات مورد نیاز کاوش است.

محتویات پک فلزیاب جی پی زد
minelab-gpz-7000-pack

ویژگی های منحصر به فرد فلزیاب جی پی زد :

عمق کاوش بسیار زیاد طلا

تا چه عمقی را میتوانید برای طلا جست و جو کنید ؟ بیش از ۴۰ درصد عمق کاوش بیشتر از سری جی پی ایکس ( Minelab GPX series ) . با این قابلیت مکان هایی که قبلا کاوش شده اند نیز برای شما تازه و جدید خواهند بود زیرا حتما چیزهایی در اعماق به جای مانده است! با استفاده از تکنولوژی جدید زد وی تی شرکت ماین لب ( ZVT technology ) دسترسی به اعماق از همیشه راحت تر شده است.

بیشترین حساسیت به طلا

حساسیت فوق العاده این دستگاه به طلا با استفاده از کویل فلزیاب پیشرفته Super‑D امکان مانور بسیار زیادی را به اپراتور در محیط های کاوش میدهد و این امکان را فراهم میکند تا تکه های طلایی که دیگران از دست داده اند را پیداکنید. تکه هایی با سایز بسیار ریز گرفته تا قطعات بزرگ مدفون شده در اعماق زمین! این فلزیاب در پیدا کردن طلا از هر دو فلزیاب SDC 2300 و جی پی ایکس بسیار قدرتمند تر عمل میکند و در تمامی تست های انجام شده از هر محصول مشابه بسیار بهتر عمل میکند. در گراف زیر میتوانید نتایج تست های به عمل آمده را ببینید که در محیط های کاوش واقعی به دست آمده اند.

GPZ-GPX_depth-comparison
GPZ-GPX_depth-comparison

بالانس بسیار دقیق

بسیاری از قطعات طلا در زمین های معدنی و با شرایط سخت مدفون شده اند و این دستگاه میتواند به شما قدرت پیدا کردن آنها را بدهد. این دستگاه توانایی بالانس کاملا اتوماتیک و استاندارد را با انواع شرایط زمین دارد.

gpz-groundbalance
gpz-groundbalance

کاهش نویز و سیگنال های خطا

سیستم کاهش نویز و سیگنال های اشتباه ساطع شده از زمین در این دستگاه بسیار خوب عمل میکند. ۲۵۶ کانال کاهش نویز باعث میشود که تداخل نویز در این دستگاه در پایین ترین حد خود باشد.

منو کاربری بسیار ساده

رابط کاربری ساده این دستگاه به نوعی طراحی شده است که تمامی تنظیمات به راحتی قابل دسسترسی هستند. رابط کاربری دستگاه جی پی زد شامل یک صفحه نمایش LCD با وضوح بالا و یک سری کلیدهای کنترل است. این دستگاه دارای یک منوی کاربری ساده و کارآمد است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی تنظیمات مختلف را انجام دهد. در منوی کاربری، می‌توانید به تنظیمات مانند Ground Balance، Sensitivity، Volume، Threshold، و High Yield Switch دسترسی داشته باشید. همچنین، دستگاه دارای یک پورت USB است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی به دستگاه متصل شود و از طریق نرم‌افزار XChange 2، تنظیمات دستگاه را به راحتی تغییر دهد.

سیستم صوتی کاملا بیسیم

با هدفون های جدا از دستگاه فلزیاب کاوش کنید! شما میتوانید از هدفون های WM 12 استفاده کنید یا از اسپیکر های داخلی به صدا گوش دهید یا حتی از هدفون شخصی خود استفاده کنید. دستگاه GPZ 7000 دارای سیستم وایرلس است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کابل، به صورت بی‌سیم با هدفون‌های بلوتوثی یا دستگاه‌های صوتی دیگر ارتباط برقرار کند. برای استفاده از سیستم وایرلس، باید از دستگاه PRO-SONIC استفاده کنید. این دستگاه شامل دو بخش Transmit Module و Receive Module است. Transmit Module امواج رادیویی با توان پایینی را با استفاده از باند فرکانسی ISM (2.402 – 2.480Ghz) ارسال می‌کند. Receive Module این امواج را دریافت کرده و با استفاده از فرکانس هاپینگ، یک شبکه ارتباطی piconet با Transmit Module برقرار می‌کند و از تداخل با دستگاه‌های بی‌سیم دیگر جلوگیری می‌کند. این باعث میشود تا در مجاورت دستگاه های دیگر و یا سایر دستگاه های دیجیتالی هیچ تداخل سیگنالی را مشاهده نکنید. انتقال دیتا به صورت بیسیم و حذف سیم های فیزیکی سبب سبک تر شدن دستگاه شده است.

مکان یاب داخلی

مکان خود را بر روی نقشه ببینید و محل یافته های خود را علامت گذاری کنید. دیتاهای خود را بر روی نرم افزار XChange 2 و گوگل مپس ذخیره کنید و در هر جایی به آنها دسترسی داشته باشید! این دیتا ها فقط در دسترس شماست و هیچکس دیگر به آنها دسترسی نخواهد داشت.

کویل های ضد آب تا عمق ۱ متر

کویل های این دستگاه کاملا ضد آب بوده و این امکان را به شما میدهند تا کف رودخانه ها را به راحتی کاوش کنید. طراحی ضد آب جی پی زد ۷۰۰۰ نیز امکان کاوش در آب و هوای بارانی و محیط های مرطوب به اپراتور میدهد.

gpz-double-d_coil
gpz-double-d_coil

نقطه زنی و بالانس فلزیاب جی پی زد 7000

زمین های معدنی دارای نمک ، ذرات آهن و … است. مقدار این مواد به جغرافیای منطقه ، شرایط فعالیت های انسانی در منطقه مورد نظر و … بستگی دارد. این مواد معدنی به سیگنال های ساطع شده از فلزیاب پاسخی شبیه به فلز میدهند و با توجه به حجم بسیار زیاد این مواد در زمین در مقایسه با هدف دفن شده ، اثر این مواد موجود در خاک میتواند باعث پوشیده شدن اهداف کوچک فلزی شود و فلزیاب نتواند آنها را پیدا کند. تاثیر این مواد روی فلزیاب های VLF بیشتر از انواع دیگر بوده و همین موضوع دلیلی بر اهمیت بیشتر بالانس دستگاه فلزیاب در دستگاه های فرکانس پایین میباشد.

برای نقطه زنی با دستگاه فلزیاب Minelab GPZ 7000، ابتدا باید دستگاه را به طور کامل بررسی کنید و از درستی تنظیمات آن اطمینان حاصل کنید و به دقت دستورالعمل‌های موجود در دفترچه راهنما را دنبال کنید. برای نقطه زنی، باید دستگاه را به حالت Ground Balance درآورید. برای این کار، با استفاده از کلید GB، به حالت Ground Balance بروید. سپس با استفاده از کلید + و -، می‌توانید مقدار Ground Balance را تنظیم کنید. برای نقطه زنی، باید مقدار Ground Balance را به یک مقدار مناسب برای شرایط خاص خود تنظیم کنید

دانلود دفترچه راهنمای فلزیاب جی پی زد 7000:

دانلود

این مطلب از سایت شرکت تولید کننده ترجمه شده است

 

آدرس دفاتر مرکزی فلزیاب IKPV :

تهران– خیابان کارگر شمالی- روبروی شیرینی هانیبال -ساختمان سامان-طبقه شش-واحد پنجم

شیراز– دینکان-جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس: 09917579030

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش