دانلود نرم افزار گنج یاب ماهواره ای ناسا

نرم افزار گنج یاب ماهواره ای ناسا

نرم افزار گنج یاب ماهواره ای ناسا از دروغ تا واقعیت!

در پست های قبلی در مورد شایعات و کلاه برداری های حوزه فروش گنج یاب و فلزیاب بسیار صحبت کرده ایم اما شاید جدیدترین و به نوعی خنده دار ترین موردی که در محیط وب یافت میشود نرم افزار گنج یاب ماهواره ای ناسا میباشد که فقط شیوه ای برای کلاه برداری از افراد کم اطلاع است. هزینه برنامه های فضایی کشورها سالیانه میلیاردها دلار براورد میشود و هر ماهواره برای اهداف خاصی طراحی میشود و فقط سازمان های بسیار خاصی قابلیت دریافت اطلاعات ارسالی از آنها را دارند. تا به حال هیچ ماهواره ای برای پیدا کردن گنج و دفینه طراحی نشده است که شما با نصب یک برنامه بر روی گوشی خود از محل گنج هخای مدفون آگاه شوید. اگر چنین چیزی وجود داشت چرا باید به رایگان در اختیار همگان قرار بگیرد؟

برای بسیاری از کاوشگران تازه وارد به عرصه فلزیابی و گنج یابی این سوال وجود دارد که آیا گنج یابی با موبایل امکان پذیر است؟ پاسخ کوتاه به این سوال خیر است. توجه داشته باشید که برای پیدا کردن فلزات مغناطیسی و غیر مغناطیسی در زیرزمین به سنسورهای پیشرفته بسیار نیاز است که در ابعاد کوچک موبایل جا نمی شوند.

سایت های زرد و کلاهبرداران از کم اطلاعی عموم مردم سوء استفاده کرده و با نمایش تبلیغات بسیار اقدام به فروش اپلیکیشن های بدون کاربرد و تقلبی تحت عنوان برنامه گنج یاب موبایل و … میکنند. برای عملکرد درست یک برنامه به سخت افزار متناسب با آن نیاز است. برخی از گوشی های موبایل دارای سنسور مغناطیس سنج بوده و می توانند فلزات را در فاصله ی 1 تا 3 سانتی متری از دستگاه موبایل تشخیص دهند و عملکرد نرم افزار هایی که در محیط وب به فروش می‌روند نیز دقیقا همین است. عمق دفینه های ایران معمولاً بالای ۳ متر بوده و برای پیدا کردن آنها به دستگاه هایی نیاز است که دارای حجم بسیار زیادی بوده و در یک موبایل چند صد گرمی جا نمی شوند.

تمامی برنامه هایی که با عناوین فریبنده همچون نرم افزار گنج یاب ماهواره ای ناسا ، برنامه دفینه یاب موبایل ، ردیابی طلا با موبایل ، ردیاب موبایل و … به فروش می روند فقط تبلیغات زرد و کلاهبرداری است. تحت هیچ شرایطی نمی توان سنسورها و بردهای الکترونیکی بزرگ و گران قیمت را در دستگاه موبایل جا داد. هریک از برخی از این سنسورها بیش از چند هزار دلار قیمت دارند و قابلیت کار گذاشته شدن در موبایل را ندارند.

اما باید گفت که شرکت های مختلف اقدام به ساخت دستگاههای فلزیاب کوچک کرده اند که قابلیت ارسال اطلاعات به گوشی و نمایش تصویر محیط مورد کاوش را دارند.بسیاری از کاوشگران از بزرگ بودن دستگاههای گنج یاب و فلزیاب و متعاقب آن مشکلات به وجود آمده در مسیر استفاده از آنها در در محیط های تنگ همچون درز و شکاف صخره ها گلایه دارند. شرکت فلزیاب ikpv مفتخر است تا دستگاه فلزیاب موبایل MobiFuture را به عنوان اولین گنج یاب موبایلی ساخت ایران به شما عزیزان معرفی کند.

تست های مختلف صورت گرفته بر روی این دستگاه سبب شده است تا با کمترین میزان خطا و اشتباه و در انواع محیط های کاوش تفکیک را انجام دهد. فلزیاب موبایلی MobiFuture دارای عمق کاوش ۸ متری است. این فلزیاب حفره یاب دارای قابلیت کشف حفره ها و تونل های زیر زمینی است و میتواند انواع حفره ، اتاقک و راهروهای زیر زمینی را کشف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این دستگاه فلزیاب این پست را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش