خرید گنج یاب در مازندران

خرید گنج یاب در مازندران و باید و نباید های آن

قبل از پرداختن به موضوع خرید گنج یاب در مازندران باید به پیشینه تاریخی و دلایل رشد روز افزون گنج یابی و دفینه یابی در این استان اشاره کرد.کشفیات دانشمندان در غارهای هوتو و کمربند، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش از این بدست آمده‌است، علاوه بر این، باستان‌شناسی در گوهر تپه، که ثابت کرد مازندران بیش از ۶ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارد، مازندران را به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل کرده است.

نقش بسیار پررنگ مازندران در توسعه شهرنشینی در ایران را به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت و آمل شهری که آن را دومین شهر کهن ایران می‌خوانن هم در این استان جا دارد و تاریخ آمل جزو تاریخ‌های اول شهری است که در زمان مردم آمارد یا همان آماردیان شکوفا شده‌است.این سرزمین در زمان کوروش زیر فرمان هخامنشیان قرار گرفت. درکتیبه بیستون سرزمین مازندران به نام پشتخوارگیر و در اوستا پزشخوارگر آمده‌است و مازندران قلمرو اشکانیان و آمل مرکز اصلی آن بوده‌است. اقوام کناره خزر یعنی آماردها، کادوسی‌ها، تپوریها، هیرکانی‌ها و کاسپی‌ها هرکدام دارای تاریخی بسیار غنی نقشی بسیار پررنگ در در تاریخ سرزمین ایران داشته اند. بنابر مختصر اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره کردیم پرواضح است که این استان دارای گنجها و دفینه های بسیار زیادی می باشد.

خرید گنج یاب در مازندران
Metal-Detector

به دلیل وجود املاح معدنی بسیار زیاد در خاک استان مازندران پیشنهاد می‌شود تا از فلزیابهای پالسی به منظور کاوش در این مناطق استفاده کنید. همچنین به دلیل دلایل فرهنگی اتاقک ها و راهروهای زیرزمینی بسیاری در جای‌جای این استان قرار دارد که از اصلی ترین راه های رسیدن به گنج و دفینه میباشند و پیشنهاد ما برای یافتن این اتاق کار و به طور کلی ساختار های زیر زمین استفاده از دستگاه فلزیاب تصویری می باشد. همانطور که می دانید خرید گنج یاب در استان مازندران دارای چالش های متعددی است که شرکت آی کاپی برای تسهیل دسترسی کاوشگران عزیز اقدام به تاسیس نمایندگی در شهرستانهای آمل ، بابل ، بابلسر ، بهشهر ، جویبار ، چالوس و  ساری کرده است.

از مزایای خرید فلزیاب در مازندران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حذف شدن هزینه حمل و نقل از مبدا دیگر استان ها
  • داشتن نمایندگی در شهرستان های بزرگ استان مازندران
  • آموزش حضوری کار با فلزیاب
  • تضمین قیمت و کیفیت فلزیاب

پس اگر قصد خرید گنج یاب در مازندران را دارید فقط کافیست با شماره کارشناسان فروش ما در شرکت رایکا پی وی تماس حاصل کرده و دستگاه گنج یاب خود را پس از تست حضوری در کمتر از ۲۴ ساعت همراه با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که در نمایندگی فلزیاب مازندران تسهیلاتی همچون خرید قسطی فلزیاب ، تعمیر فلزیاب ، ارتقاء فلزیاب نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

برای آگاهی از قیمت فلزیاب در مازندران بر روی این لینک کلیک کنید

لازم به ذکر است که انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب نقطه زن ، فلزیاب آنتن راداری ، انواع یون یاب و شاقول قابل ارائه به هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش