خرید گنج یاب تهران و حومه

Imaging

خرید گنج یاب تهران و حومه

در پست های قبل در مورد انواع فلزیاب و ویژگی های هر یک مفصل توضیح داده ایم. برای خرید گنج یاب تهران و حومه میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را به صورت پستی و یا حضوری تحویل بگیرید. اولین و شاید مهمترین فاکتور قیمت دستگاه گنج یاب میباشد تاثیر بسزایی در تصمیم خریدار دارد. یکی از راه های مطمئن برای پیدا کردن گنج و دفینه داشتن دستگاه گنج یاب حرفه ای و کارامد می باشد. برای اینکه بتوانید یک دستگاه خوب را خریداری کنید که مناسب کارتان باشد باید فاکتور ها و نکته هایی را رعایت کنید.

در بازار داخلی تنوع دستگاه ها بسیار زیاد می باشد و به خاطر محدودیت های قانونی که وجود دارد صنف خاصی برای نظارت در این حوزه وجود ندارد و  همین امر باعث شده است تا افراد سودجوء از عدم آگاهی مردم استفاده کنند و اقدام به فروش فلزیاب تقلبی به اسم برند های خارجی یا با نام هایی همچون فلزیاب ماهواره ای ، فلزیاب لیزری و … کلاه برداری کنند.

مزایای خرید گنج یاب تهران و حومه این است که هزینه های اضافی مانند حمل و نقل و انبار داری حذف میشود و همچنین تامین قطعات جانبی نسبت به شهرستان ها راحت تر انجام میشود.

شماره تماس واحد فروش در تهران

09917579030  – 09120043750

برای مشاهده محصولات این شرکت می توانید به صفحه لیست قیمت فلزیاب مراجعه کنید

خرید گنج یاب قسطی در تهران

در صورتی که ما به دستگاه فلزیابی احتیاج داشته باشیم اما در شرایط خاصی بودجه کافی جهت پرداخت تمام وجه مربوط به خرید این دستگاه را در اختیار نداشته باشیم یا به عبارتی خرید جنس با این مبلغ برای ما مقدور نبوده و یا با برنامه ریزی مالی ما هماهنگ نباشد، می توانیم قسمتی از بهای کالا را بپردازیم و مابقی وجه آن را در قسط های مشخص شده پرداخت کنیم. در این روش خرید نیازی نیست برای پرداخت تمام وجه آن نگران باشیم و به پس اندازهای طولانی مدت متوصل شویم.

کمپانی IKPV به عنوان قدیمی ترین مرکز ساخت و پخش دستگاه فلزیاب در کشور جهت رفاه حال کاوشگران عزیز امکان خرید گنج یاب قسطی را فراهم کرده است. شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را از بین انواع دستگاه فلزیاب تصویری ، فلزیاب بوقی ، فلزیاب نقطه زن و آنتن راداری انتخاب کرده و پس از مشورت با کارشناسان ما و حصول اطمینان از مناسب بودن دستگاه برای منطقه کاوش اقدام به خرید قسطی آن کنید. از مهم‌ترین مزایای این طرح می توان به اقساط بلند مدت ، عدم افزایش قیمت کل دستگاه ، پوشش طیف وسیعی از دستگاهها ، امکان خرید از سراسر ایران ، آموزش رایگان کار با دستگاه و تست در حضور مشتری اشاره کرد.

مزایای خرید گنج یاب قسطی از شرکت IKPV :

  • پس از پرداخت مقداری از پول دستگاه به شکل وجه نقد و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساط، کالای مورد نظر بلافاصله به ما تحویل داده خواهد شد و شما میتوانید بدون فوت وقت دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.
  • بعضی از دستگاههای گنج یاب و فلزیاب به صورت تمام قسط به مشتریان عرضه می شوند و در روند خرید آن ها حتی نیاز به پرداخت مبلغ اولیه نیست.
  • تامین لوازم جانبی انواع دستگاه ها در کمپانی IKPV
  • خرید تجهیزات گران قیمت به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند
  • برخورداری از ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب
  • ارائه طیف گسترده ای از انواع گنج یاب و فلزیاب تصویری
  • ارائه آموزش رایگان کار با دستگاه فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش