تعمیر دستگاه فلزیاب

تعمیر دستگاه فلزیاب

تعمیر دستگاه فلزیاب در مرکز تخصصی فلزیاب شیراز

دستگاه های گنج یاب مانند همه دستگاه الکترونیکی دیگر حساس هستند و ممکن است دچار خرابی شوند. البته گنج یاب ها بخاطر اینکه در مکان های کوهستانی و شرایط سخت کاوش می کنند بیشتر از هر چیز دیگری در معرض معیوب شدن هستند. گرد و خاک ، آب ، ضربه خوردن و … عواملی هستند که می توانند دستگاه شما را دچار نقص فنی کنند و شما به تعمیر دستگاه فلزیاب نیاز پیدا کنید. بنابراین در هنگام خرید به گارانتی و خدمات پس فروش دستگاه دقت کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

مسئله دیگری که وجود دارد بحث دستگاه های خارجی می باشد. همان طور که می دانید کمپانی های خارجی به خاطر محدودیت های قانونی ، نمایندگی رسمی در ایران ندارند و خدمات پس از فروش هم ارائه نمی شود ، تقریبا همه دستگاهای خارجی که در بازار خرید و فروش می شوند به صورت قاچاق وارد شده اند و در صورت خرابی این دستگاه ها قطعات آن ها در بازار موجود نمی باشد و تعداد تعمیر کنندگان آنها انگشت شمار است. تعمیر دستگاه گنج یاب امری تخصصی می باشد که حتما باید توسط متخصصان صورت پذیرد. اگر دستگاه شما در حین کاوش دچار نقص فنی شد ، به هیچ وجه شخصا اقدام به تعمیر آن نکنید زیرا این کار می تواند صدمات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد کند.

از موارد دیگری که در تعمیر فلزیاب و گنج یاب باید رعایت شود استفاده از قطعات اورجینال است و همانطور که میدانید بازار الکترونیک ایران از قطعات بی کیفیت چینی اشباع شده است و استفاده از آنها در تعمیر دستگاه فلزیاب سبب می‌شود تا عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال شده و دقت خود را از دست بدهد. تعمیر دستگاه فلزیاب خود را به مراکز دارای تخصص و امکانات لازم بسپارید تا از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری شود. در بسیاری از موارد در حین تعمیر دستگاه گنج یاب به تعویض قطعه و یا آپدیت کردن دستگاه نیاز است بنابراین تعمیرات خود را به مرکزی بسپارید که دارای طیف وسیعی از قطعات جانبی فلزیاب و گنج یاب از جمله انواع کویل و سیم پیچ ، انواع سنسور و باطری و… باشد.

بسیار مشاهده شده است که کاوشگران پس از سپردن دستگاه خود به تعمیرکاران غیرمجاز و غیر متخصص عملکرد دستگاه خود را غیرقابل استفاده کرده اند. تعمیرکاران غیرمتخصص با استفاده از از قطعات نامرغوب همچنین عدم دانش کافی باعث رسیدن آسیب های جبران ناپذیر به دستگاه های فلزیاب و گنج یاب شده و باعث هدر رفتن وقت و هزینه کاوشگران میشوند.

مرکز تعمیر دستگاه فلزیاب شرکت IKPV به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر ، ارتقاء انواع فلزیاب و گنج یاب در ایران فعالیت می کند و با کادری مجرب و تجهیزات بروز به هموطنان سراسر کشور خدمات ارائه می دهد.

شماره تماس واحد تعمیرات فلزیاب

09120043750 –  09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

از مزایای همکاری با واحد تعمیرات فلزیاب شرکت IKPV می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین کیفیت تعمیر توسط متخصصان
  • تعمیر در سریعترین زمان ممکن
  • تضمین قیمت فلزیاب
  • تضمین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت
  • امکان به روز رسانی دستگاه های فلزیاب
  • تامین قطعات فلزیاب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش