بهترین گنج یاب دنیا کدام است

بهترین گنج یاب

بهترین دستگاه گنج یاب موجود در بازار ایران

همیشه انتخاب بهترین و برترین دستگاه‌های الکترونیکی امری بسیار دشوار و تقریباً غیر ممکن بوده است. برای مثال اگر از شما سوال شود که بهترین موبایل چه دستگاهی است؟ پاسخ شما چیست؟ حتماً برای پاسخ به این سوال به اطلاعات نیاز دارید تا پاسخ خود را بر مبنای آن ها انتخاب کنید. اطلاعاتی همچون قیمت دستگاه ، مورد استفاده ، شرکت سازنده ، ویژگی های فنی و تخصصی و … راهنمای انتخاب بهترین گنج یاب با ما همراه باشید.

برای پاسخ به سوال بهترین گنج یاب دنیا کدام است ما به اطلاعات زیر نیاز داریم. همانطور که در مثال موبایل آورده شد قیمت یکی از از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده در پاسخ به چنین سوالاتی می باشد. قیمت دستگاه گنج یاب از از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است. به طور کلی دستگاه های گنج یاب تصویری و دارای تکنولوژی های خاص و پیچیده دارای قیمتی بسیار بالاتر از گنجاب های بوقی فرکانس پایین VLF میباشند. توجه به این نکته ضروری است که درست است که همیشه قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر و راندمان بهتر نیست اما باید توجه داشت که قیمت یک دستگاه فلزیاب و گنج یاب با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در آن تعیین می شود. اگر خرید خودرو از شرکت های معتبر و کمپانی های نام آشنای این صنعت انجام می دهید مطمئن باشید که دستگاه‌های با قیمت بالاتر امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

How-To-Choose-MD
How-To-Choose-MD

برای انتخاب بهترین گنج یاب باید بدانید که از دستگاه خود چه انتظاراتی دارید. اگر قصد شما گنج یابی و دفینه یابی بهتر است تا از دستگاه های پالسی و تصویری استفاده کنید. گنج یاب پالسی نسبت به دیگر دستگاههای گنج یاب و فلزیاب دارای عمر کاوش بسیار بیشتری بوده و همچنین دارای حساسیت کمتری به مواد معدنی موجود در خاک می باشد. همانطور که میدانید گنجها و دفینه های مدفون در خاک ایران معمولاً دارای عمقی بیش از ۳ متر می باشد بنابراین استفاده از گنج یابی که دارای عمر کاوش بالاتر از ۳ متر باشد پیشنهاد می شود.

یکی از ویژگی هایی که شما را در انتخاب بهترین گنج یاب یاری می کند دارا بودن ویژگی هایی همچون بالانس دستی و اتوماتیک، سیستم کاهش نویز سیستم تفکیک قدرتمند است. ا بودن بالانس اتوماتیک یکی از ویژگی‌های خوبی است که دستگاه‌های فلزیاب جدید و مدرن از آن برخوردار هستند اما اپراتور های حرفه ای ترجیح می دهند تا بالانس دستگاه را متناسب با محیط کاوش خودشان تنظیم کنند و همچنین یک سیستم تفکیک قدرتمند این امکان را به اپراتور فلزیاب می دهد تا بعد از پیدا کردن یک هدف به راحتی تشخیص دهد که فلز یافت شده با ارزش بوده و یا بی ارزش و این ویژگی از هدر رفت زمان جلوگیری می کند.

اگر به تازگی وارد عرصه فلزیابی و گنج یابی شده اید پیشنهاد می‌شود تا از دستگاه های تصویری استفاده کنید. فلزیاب تصویری قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را داراست و به اپراتور فلزیاب کمک می کند تا عمق هدف، شکل آن و جنس هدف را به صورت تصویر بر روی تبلت و لپ تاپ ببیند و این موضوع سبب کاهش خطا و اشتباه در حین کاوش می شود. همانطور که مستحضر هستید وسایل الکترونیکی پس از مدتی دچار خرابی می شوند دستگاه‌های فلزیاب نیز از این قاعده مستثنا نیستند بنابراین خرید خودرو از شرکت ها و کمپانی های معتبر انجام دهید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه خود استفاده کنید.

از نظر کارشناسان ما و پس از بررسی های دقیق و آزمایش های گوناگون دستگاه گنج‌یاب اشنایدر با داشتن تکنولوژی پیشرفته و قیمت منطقی، به عنوان بهترین دستگاه گنج‌یاب موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. گنج یاب اشنایدر (schneider) دستگاهی مکمل متشکل از هفت نوع سیستم فلزیابی؛ ردیاب آنتنی ، فلزیاب بوقی، اسکنر مگنومتر شانزده سنسور، اسکنر موبایلی، سوپر سنسور و یون یاب است که برای به منظور افزایش کارایی و راندمان و همچنین کاهش خطا در یک پک عرضه می شود.مطابق نتایج به دست آمده از آزمایشات گوناگون عملکرد گنج یاب اشنایدر در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین محیط های کاوش مختلف در مقایسه با فلزیاب های خارجی خارق‌العاده است. در این دستگاه گنج یاب از گونه‌ای از سنسورها تحت عنوان سوپر سنسور استفاده شده است که که با استفاده از دو سنسور مگنومتر در یک باکس لوله ای، امکان تشخیص اهداف در بدنه و دیواره ها را میسر میکند و اسکنر موبایلی همراه این این دستگاه با استفاده از یک سوپر سنسور مغناطیسی می تواند تصاویر دریافتی از زمین را بر روی موبایل شما به نمایش بگذارد.

شرکت فلزیاب IKPV می‌توان قدیمی‌ترین نام در صنعت فلزیاب و گنج یاب ایران دانست. این شرکت با داشتن بیش از دو دهه سابقه در امر واردات و ساخت فلزیاب و گنج یاب مفتخر است تا به روز ترین دستگاه های گنج یاب را با پایین ترین قیمت ممکن و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به علاقه‌مندان ارائه کند. برای آگاهی از قیمت گنج یاب بر روی این لینک و همچنین آشنایی با دستگاههای گنج یاب بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش