باتری فلزیاب و گنج یاب

باتری فلزیاب

باتری فلزیاب و گنج یاب و انواع آن :

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که معمولاً توسط کاوشگران نادیده گرفته می‌شود کیفیت باتری فلزیاب میباشد. همانطور که میدانید اکثر کاوش های باستانی در مناطق صعب العبور و دور از دسترس انجام می شود و بهره مندی از یک باتری با کیفیت می تواند علاوه بر افزایش مدت زمان کارکرد دستگاه شما را از چالش های بی پایان و استرس رهایی دهد. در بسیاری از موارد کاوشگران نمیدانند که از چه باتری ای برای دستگاه خود استفاده کنند که شارژدهی و توان کافی را داشته باشد. بسیاری از فلزیاب ها دارای باتری داخلی میباشند و قابل تعویض توسط خود کاربر نیستند. اما بسیاری از دستگاههای دیگر (به خصوص دستگاههای VLF) از انواع باتری استاندارد AA استفاده میکنند و میتوان آنها را تعویض کرد. باطری ها به دو دسته کلی شارژ شدنی و باتریهای غیرقابل شارژ استاندارد تقسیم می شوند.

واحد تعمیر باتری فلزیاب :

تعمیر دستگاههای فلزیاب و گنج یاب به دلیل سیستم پیچیده ای که دارند از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و تعمیر انها در شرایط غیر استاندارد و با قطعات غیر استاندارد و توسط افراد ناوارد میتواند باعث صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شما شود. واحد تعمیر فلزیاب شرکت IKPV با کادری مجرب و متخصص و با استفاده از به روز ترین دستگاهها و تجهیزات آماده تعمیر انواع باطری فلزیاب داخلی یا خارجی است. تمامی قطعات به صورت کاملا اورجینال و از بهترین برند های موجود در بازار بوده و توسط متخصصین با تجربه در این عرصه تعویض یا تعمیر میشوند . تعمیر در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام خواهد شد و دستگاه پس از تعمیر در حضور مشتری تست و تحویل میشود.

انواع باتری گنج یاب مورد استفاده در دستگاههای مختلف:

  • نیکل ـ کادمیم ( Ni-cd یا nickel-cadmium )
  • باتریهای هیبرید نیکل ـ فلز ( NّiMH یا nickel-metal hybride )
  • باتریهای لیتیم ـ یون ( Lithium-Ion )
  • پلیمر لیتیم ـ یون ( Li-Ion polymer )

در بسیاری از موارد کاوشگران خودشان اقدام به تعویض باتری می کنند و از آن جایی که این امر کاری تخصصی و نسبتا سخت است موجب وارد شدن صدمه به دستگاه خود می شوند. هر باتری دارای ظرفیت و توان خروجی متفاوت است و باید متناسب با مدارات الکترونیکی به کار رفته در دستگاه انتخاب شود در غیر این صورت مدارات الکترونیکی به صورت کامل تغذیه نمی شوند و دستگاه در کار کردن به چهار مشکل میشود. توصیه ما این است که تعویض باتری فلزیاب را به کارشناسان امر بسپارید. باتری های موجود در مرکز فلزیاب شیراز از بهترین برندهای روز دنیا و دارای ضمانت میباشند که با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن ارائه می شوند. برای آگاهی از موجود بودن باتری گنج یاب خود با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش