گنج یاب ارزان قیمت ایرانی

Cheap-Metal-Detector

گنج یاب ارزان قیمت ایرانی یا خارجی؟

به جرات می‌توان گفت که اصلی‌ترین فاکتور تاثیرگذار بر ذهن اپراتور پیش از خرید دستگاه فلزیاب و گنج یاب قیمت آن می باشد. همه ما از شرایط اقتصادی کشور و تأثیری که نوسانات ارزی بر روی قیمت اجناس گذاشته است به خوبی آگاه هستیم. این تاثیر در بازار لوازم الکترونیکی و قطعات الکترونیکی به خوبی قابل لمس است. قیمت گنج یاب و فلزیاب تابع عوامل بسیار زیادی من جمله قیمت ارز می باشد و دلیل آن نیز وارداتی بودن بسیاری از قطعات الکترونیکی مورد استفاده در ساخت فلزیاب گنج یاب است. اما هنوز هم می توان گنج یاب ارزان قیمت ایرانی با کیفیت بسیار بالا در مقایسه با مدل‌های مشابه خارجی را از شرکت IKPV با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خریداری کرد.

دلیل پایین تر بودن قیمت گنج یاب و فلزیاب ساخت شرکت IKPV رامی توان به بومی سازی تکنولوژی ساخت مربوط دانست. این امر سبب حذف هزینه های گزاف گمرک و واردات کالا و همچنین هزینه حمل و نقل آن می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت یک گنج یاب با توجه به تکنولوژی و قابلیت ها و امکانات آن تعیین می شود اما در این بین این هزینه های دیگری نیز قیمت فلزیاب خارجی افزوده می شود که سبب می شود قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود پیدا کند. این امر سبب شد تا شرکت IKPV به فکر پر کردن این خلا در بازار پر تقاضای ایران باشد. پس از سالها تحقیق و توسعه و بومی سازی تکنولوژی اکنون شرکت ما به بزرگترین تولیدکننده فلزیاب در ایران تبدیل شده و محصولات خود را به تمامی کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند.

بسیاری از گاههای گنج یاب ارزان‌قیمت ما از تکنولوژی پالسی استفاده می‌کنند که علاوه بر داشتن عمر نفوذ بسیار زیاد، حساسیت کمتری نیز به مواد معدنی موجود در خاک ایران داشته و همین امر سبب افزایش راندمان دستگاه می شود. همانطور که می دانید خاک ایران دارای مقدار بسیار زیادی از املاح معدنی بوده که سبب افزایش خطا در دستگاههای فلزیاب خارجی می شود اما دستگاه های شرکت ما برای خاک و اقلیم ایران بهینه شده در مقایسه با مدل‌های مشابه خارجی از راندمان بسیار بهتری برخوردار هستند.

گنج یاب ارزان
Cheap-iranian-treasure-detector

یک گنج یاب و ارزان قیمت خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد :

  • عمق نفوذ مناسب
  • ثبات و پایداری در انواع محیط های کاوش
  • رابط کاربری آسان و بدون پیچیدگی
  • سیستم تفکیک فلزات با ارزش از بی ارزش
  • قابلیت بالانس خودکار و دستی
  • داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش

بسیاری از شیادان و کلاهبرداران عرصه فروش فلزیاب تقلبی همواره کاوشگران گوشزد می کند که گنج یاب ارزان قیمت مناسب دفینه یابی و گنج یابی نبوده و حتماً باید دستگاه های گران قیمت خارجی خریداری کنند. بر کسی پوشیده نیست که این افراد صرفاً برای منافع شخصی اقدام به فریب کاوشگران کرده و دستگاه هایی که توسط افراد غیر متخصص تولید شده اند را تحت عنوان فلزیاب خارجی به فروش می رسانند. اگر قصد خرید گنج یاب ارزان قیمت را دارید حتماً خرید خودرو از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خود استفاده کنید و همچنین خیالتان از بابت کیفیت دستگاه راحت باشد.

توجه به این نکته ضروری است که محصولات ما طیف بسیار گسترده‌ای از انواع فلزیاب ، انواع گنج یاب لوازم جانبی فلزیاب مانند باتری فلزیاب ، کویل فلزیاب و… را شامل می شود. در نمایندگی فلزیاب شیراز خدمات دیگری همچون فروش قسطی فلزیاب و تعمیر و ارتقاء فلزیاب نیز توسط متخصصان با نازلترین قیمت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.  شما با خرید هر یک از دستگاه های شرکت ما از آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان بهره مند می شوید.

برای آگاهی از لیست قیمت گنج یاب بر روی این لینک کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش