فلزیاب ارزان قیمت در بازار ایران

فلزیاب ارزان قیمت

فلزیاب ارزان قیمت در بازار ایران با گارانتی 1 ساله

با توجه به ممنوعیت واردات فلزیاب های خارجی و همچنین موانع قانونی موجود در ایران قیمت دستگاه فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی خود رسیده است. حال سوال این است که آیا واقعا این دستگاهها ارزش پرداخت چنین قیمت های بالایی را دارند یا خیر؟ گنج یابی در اروپا بیشتر یک تفریح و فعالیتی برای پر کردن وقت می باشد اما در ایران این موضوع متفاوت می باشد. به صورت کلی استفاده از یک فلزیاب حرفه ای تصویری برای کاوش های سخت و پیچیده توصیه می شود اما آیا همه کاوشگران به این دستگاهها نیاز دارند؟ حقیقت این است که یک فلزیاب ارزان قیمت در ۹۰ % مواقع نیاز کاوشگران را رفع می کند و همواره باید دستگاه خود را متناسب با نوع و محیط کاوش انتخاب کرد. این حقیقتی است که شاید بسیاری از فروشندگان دستگاه فلزیاب به شما نگویند!

اولین چیزی که هر کاوشگر قبل از خرید فلزیاب به آن فکر می کند قیمت دستگاه فلزیاب و گنج یاب است. یک فلزیاب ارزان قیمت ولی با ثبات و پایداری خوب در انواع خاک می تواند تا نیاز بسیاری از کاوشگران را تا حد قابل قبولی پوشش دهد. یکی از بهترین راه ها برای خرید دستگاه فلزیاب ارزان قیمت خرید از کمپانی خرید از کمپانی های فلزیاب ایرانی است. قیمت پایین تر نیروی کار در فعالیت های اقتصادی ایران سبب می شود تا دستگاه های تولیدی از قیمت پایین تری نسبت به نمونه های مشابه خارجی برخوردار باشند و این موضوع به آنها قابلیت رقابت با دستگاه های خارجی را می دهد. کمپانی IKPV برای طیف وسیعی از کاوشگران اقدام به طراحی و ساخت دستگاه فلزیاب می کند. تمامی دستگاه های تولیدی این شرکت از سازگاری بسیار بالایی با جنس خاک ایران برخوردار هستند و از ثبات و پایداری بالایی بهره می برند.

دلیل پایین تر بودن قیمت گنج یاب و فلزیاب ساخت شرکت IKPV رامی توان به بومی سازی تکنولوژی ساخت مربوط دانست. این امر سبب حذف هزینه های گزاف گمرک و واردات کالا و همچنین هزینه حمل و نقل آن می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت یک گنج یاب با توجه به تکنولوژی و قابلیت ها و امکانات آن تعیین می شود اما در این بین این هزینه های دیگری نیز قیمت فلزیاب خارجی افزوده می شود که سبب می شود قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود پیدا کند. این امر سبب شد تا شرکت IKPV به فکر پر کردن این خلا در بازار پر تقاضای ایران باشد. پس از سالها تحقیق و توسعه و بومی سازی تکنولوژی اکنون شرکت ما به بزرگترین تولیدکننده فلزیاب در ایران تبدیل شده و محصولات خود را به تمامی کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند.

بسیاری از شیادان و کلاهبرداران عرصه فروش فلزیاب تقلبی همواره کاوشگران گوشزد می کند که فلزیاب ارزان قیمت مناسب دفینه یابی و گنج یابی نبوده و حتماً باید دستگاه های گران قیمت خارجی خریداری کنند. بر کسی پوشیده نیست که این افراد صرفاً برای منافع شخصی اقدام به فریب کاوشگران کرده و دستگاه هایی که توسط افراد غیر متخصص تولید شده اند را تحت عنوان فلزیاب خارجی به فروش می رسانند. اگر قصد خرید گنج یاب ارزان قیمت را دارید حتماً خرید خودرو از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خود استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی هایی که یک گنج یاب ارزان قیمت باید داشته باشد را می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • عمق کاوش مناسب
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • سازگاری با جنس خاک و شرایط اقلیمی ایران
  • ثبات و پایداری در انواع محیط کاوش
  • بهره مندی از سیستم تفکیک هوشمند
  • سازگاری با انواع کویل فلزیاب در سایزهای مختلف
  • قابلیت تفکیک حفره و راهروهای زیرزمینی از فلزات
  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش

 

برای آگاهی از انواع فلزیاب ارزان قیمت بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش