فلزیاب آی کا پی وی

IKPV-Company

معرفی کمپانی فلزیاب آی کا پی وی

شرکت فلزیاب آی کا پی وی قدیمی ترین کمپانی فعال در عرصه واردات و ساخت فلزیاب در ایران می باشد. داشتن بیش از دو دهه تجربه سبب شده است تا بسیاری از کاوشگران حرفه‌ای، این کمپانی را انتخاب اول خود در امر خرید فلزیاب قرار دهند. همانطور که می دانید واردات دستگاههای فلزیاب خارجی به ایران ممنوع بوده و از این رو انواع فلزیاب خارجی موجود در ایران دارای قیمتی به مراتب بیشتر از ارزش واقعی خود هستند که از جمله دلایل آن می‌توان به ممنوعیت واردات ، موانع قانونی حمل و به کارگیری دستگاه گنج یاب ، نوسانات ارزی و … اشاره کرد. بنا به آنچه گفته شد واحد تحقیق و توسعه فلزیاب آی کا پی وی تصمیم به طراحی و ساخت انواع دستگاه گنج یاب تصویری و بوقی کرد. چیزی که دستگاه های تولیدی این شرکت را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌کند ، بهینه سازی های انجام گرفته بر روی آنها جهت سازگاری هرچه بیشتر با جنس خاک و شرایط اقلیمی ایران است.

فلزیاب آی کا پی وی
IKPV-Treasure-Detector

همانطور که می دانید فلزیابی و گنج یابی در ایران دارای قدمتی چند ساله است. روش های پیدا کردن گنج بسیار متفاوت بوده و شانس موفقیت در هر کدام متغیر است. پیشنهاد ما به کاوشگران عزیز استفاده از تکنولوژی روز دنیا یعنی در کاخ‌های گنج یاب تصویری می باشد. در شرکت فلزیاب آی کا پی وی خدماتی چون خرید و فروش دستگاه معدن یاب ، حفره یاب ، فلزیاب ، طلایاب و گنجیاب ارائه میشود. . این شرکت با طراحی انواع سیستم های کارکرد بوقی پالسی (نقطه زن)، آنتن راداری (شعاع زن)، مگنومتر(سنسوری)، یون یاب و شاقولی … بهترین دستگاه های فلزیابی را متناسب با انواع شرایط اقلیمی ایران تولید میکند که میتواند اطلاعات حاصل از تشخیص اهداف را بصورت فرکانسی و بوقی و تصویری برای اپراتور به اشتراک بگذارد.

ایران کشوری پهناور با تاریخی چند هزار ساله میباشد و همین امر سبب شده است تا افراد بسیاری در طی سالیان دراز بخش عمده‌ای از وقت خود را به گنج یابی و دفینه یابی بپردازند تا بلکه بتوانند به گوشه ای از این گنجینه های بزرگ دست پیدا کند. استقبال کاوشگران از دستگاه های تولیدی فلزیاب آی کا پی وی سبب شده است تا بسیاری از افراد اقدام به ساخت فلزیاب تقلبی کرده و دستگاه خود را تحت عنوان فلزیاب خارجی ، فلزیاب ارزان قیمت و … به فروش برسانند. اگر قصد خرید فلزیاب را دارید حتماً با افراد باتجربه در این عرصه مشورت کرده و خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید.

از مزایای خرید از فلزیاب آی کا پی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش