فروش فلزیاب در شیراز با گارانتی

فروش فلزیاب در شیراز

فروش فلزیاب در شیراز با گارانتی به صورت نقد و اقساط

شاید اولین سوالی که در ذهن هر کاوشگر به وجود می‌آید این باشد که از کجا فلزیاب بخریم ؟ در ابتدا باید بگویم که اگر در عرصه فلزیابی و گنج یابی و کار با دستگاه گنج یاب از تجربه کافی برخوردار نیستید بهتر است تا با افراد باتجربه و آشنا با این امور مشورت کنید. شیراز و به صورت کلی استان فارس همیشه یکی از مناطق پر گنج و دفینه در ایران به شمار می روند. مرکز فلزیاب شیراز رامی توان بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع فلزیاب و تنها دارنده مجوز رسمی فروش واردات و ساخت فلزیاب در جنوب کشور دانست. این مرکز با بیش از دو دهه سابقه یکی از معتبرترین و مورد اعتماد ترین شرکتهای فروش فلزیاب در استان فارس است که همواره انتخاب اول اپراتور های حرفه ای بوده است. فروش فلزیاب در شیراز با گارانتی و خدمات پس از فروش و به صورت نقد و اقساط انجام میشود.

حتماً قبل از خرید در مورد دستگاه مورد نظر خود در اینترنت جستجو کرده و نظرات دیگر کاوشگران را در مورد آن دستگاه بخوانید و دستگاه خود را متناسب با شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید توجه داشته باشید که دستگاهی که در محیط کوهستانی دارای عملکرد خوبی است ممکن است در محیط صحرایی و شوره‌زار عملکرد مناسبی نداشته باشد. متاسفانه به دلیل تکثر مراکز فروش فلزیاب در شیراز بسیاری از کلاهبرداران و شیادان این عرصه اقدام به فروش دستگاه های فلزیاب جعلی تحت عنوان فلزیاب خارجی و امریکایی کاوشگران بی تجربه می کنند که عملاً در محیط کاوش هیچ کاربردی ندارند. حتما از قانونی بودن و مجوز داشتن مرکز فروش فلزیاب اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی فروش فلزیاب در شیراز دارای طیف وسیعی از دستگاه های گنج یاب و دفینه یاب ایرانی و خارجی است و همانطور که میدانید ابزار و وسایل دفینه یابی و گنج یابی بسیار متنوع و گوناگون بوده و هرکدام دارای کاربرد مختص به خود است و به نحوی کاوشگر را در عملیات کاوش همراهی می کند. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و با بیان شرای محیط کاوش و جنس هدف دستگاه مناسب خود را در کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

شماره تماس واحد فروش

09120043750 –  09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

فروش فلزیاب در شیراز به همراه اموزش کار با آن انجام میشود و شرکت IKPV  دارای واحد تحقیق و توسعه و تعمیرات است تا در صورت نیاز به ارتقاء دستگاه فلزیاب بتوانید به ما مراجعه کنید.

خرید و فروش فلزیاب در نمایندگی شیراز دارای مزایای زیر است  :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش