دقیق ترین دستگاه فلزیاب برای کاوش در کوهستان

دقیق ترین دستگاه فلزیاب

دقیق ترین دستگاه فلزیاب برای کاوش در کوهستان و مناطق سنگلاخی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که رویای پیدا کردن گنج را در سر میپرورانید، باید روی خرید یک فلزیاب با کیفیت سرمایه گذاری کنید. نه تنها می‌توانید از آن برای یافتن فلزات گرانبها استفاده کنید، بلکه می‌توانید جواهرات و سکه‌هایی را نیز که در اثر سهل انگاری گم کرده اید را پیدا کنید. برخی از مکان‌ها برای پیدا کردن دفینه مناسب‌تر از سایر نقاط هستند. تجربه کاوشگران قدیمی ثابت میکند که انتخاب فلزیاب متناسب با نوع کاوش مهم است. دقیق ترین دستگاه فلزیاب یک اصطلاح کلی بوده و قبل از معرفی بهترین دستگاه برای کاوش در کوهستان نیاز است تا برخی از موضوعات را توضیح دهیم.

گر چه برخی از شرکتهای تولید فلزیاب مانند شرکت ماینلب استرالیا از سابقه بسیار خوبی در این عرصه برخوردار هستند و می‌توان گفت که دستگاه‌های تولیدی آنها از بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد اما همه ی دستگاه‌های تولیدی آنها کیفیت مورد انتظار را نداشته و همچنین ممکن است دستگاهی در یک محیط کاوش بسیار خوب عمل کند اما در محیط دیگری دچار خطا و اشتباه های بسیاری شود.کسی که در ساحل دارای آب شور به دنبال جواهرات طلا می گردد باید دستگاهی متفاوت از کسی که در کوهستان به دنبال سکه های قدیمی می گردد انتخاب کند.

دیگر موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که بیشتر دستگاه‌های خارجی برای گنج یابی و دفینه یابی در داخل ایران طراحی نشده و با خاک ایران که دارای مواد معدنی بسیار زیادی است سازگار نیستند. پس دقیق ترین دستگاه فلزیاب را می توان دستگاهی معرفی کرد که با شرایط اقلیمی و جنس خاک ایران سازگار باشد و متناسب با آنها طراحی و ساخته شده باشد.

همانطور که می دانید دستگاه های گنج یاب به مدل‌های مختلفی تقسیم می شوند که مشهورترین آنها دو نوع گنج یاب پالسی و گنج یاب vlf است. تفاوت این دو در سیستم کارکرد آن ها می باشد و هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. برای مثال گنج یاب vlf برای پیدا کردن تکه های ریز فلزات در عمق زیر یک متر از دقت بیشتری برخوردار است اما گنج یاب پالسی برای پیدا کردن فلزات در عمق بیشتر از یک متر کاربرد دارد اما دقت کافی برای پیدا کردن تکه های ریز فلزات را ندارد.گنج یاب پالسی دارای حساسیت کمتری به مواد معدنی موجود در خاک بوده و به همین دلیل برای استفاده در خاک ایران به اپراتورهای حرفه ای توصیه می شود.

موضوع مورد بحث ما دقیق ترین دستگاه فلزیاب برای کاوش در کوهستان است پس حتماً پست دفینه یابی در کوهستان را مطالعه کرده و به نکات مطرح شده در آنجا توجه ویژه داشته باشید. پس از کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه دفینه یابی در کوهستان، در قدم اول باید یک فلزیاب پالسی را انتخاب کنید و این دستگاهها برای کاوش در کوهستان برتری های بسیار زیادی به گنج یاب های VLF دارند. در پست بهترین گنج یاب پالسی بهترین گزینه ها را به شما معرفی کرده ایم که مطالعه آن می تواند راهگشا باشد. فاکتور بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه کرد عمق نفوذ دستگاه است. دفینه های موجود در کوهستان و معمولاً درون غارها و شکاف های عمیق قرار دارند و یک دستگاه فلزیاب که قادر است از موانع چند لایه عبور کند بهترین گزینه می باشد.

همانطور که می دانید قیمت دستگاه فلزیاب یکی از مهمترین فاکتورهای قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید.بهترین اتومبیل برای شما اتومبیل است که توان خرید آن را دارید! توجه داشته باشید که ممکن است بسیاری از دستگاه های فلزیاب با ثبات و دقت فراوان در بازار ایران یافت شوند اما شما باید با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید فلزیاب دارید از چند مدل پیشنهادی یکی را انتخاب کنید پس از انتخاب دقیق ترین مدل محدود به مدل هایی میشود که توان خریدن آنها را دارید! معمولاً یک فلزیاب پالسی تصویری میتواند انواع عملیات کاوش را پوشش داده و تمامی نیاز های معمولی را برطرف کند.

با توجه به نکات مطرح شده در در بالا مواد در نظر گرفتن فاکتور هایی همچون قیمت دستگاه فلزیاب و گارانتی و خدمات پس از فروش دقیق ترین دستگاه فلزیاب برای کاوش در کوهستان به انتخاب کارشناسان ما گنج یاب اشنایدر است. این فلزیاب مکمل تلفیقی از تمامی ویژگی های فلزیاب های پیشین با استفاده از از بروزترین و پیشرفته ترین قطعات الکترونیکی می باشد. گنج یاب اشنایدر (schneider) دستگاهی مکمل متشکل از هفت نوع سیستم فلزیابی؛ ردیاب آنتنی ، فلزیاب بوقی، اسکنر مگنومتر شانزده سنسور، اسکنر موبایلی، سوپر سنسور و یون یاب است که برای به منظور افزایش کارایی و راندمان و همچنین کاهش خطا در یک پک عرضه می شود.

دقیق ترین دستگاه فلزیاب
schneidermetal-detector

در تست های به عمل آمده این دستگاه توانسته است تا بالاترین امتیاز را در مقایسه با سایر رقبا در کاوش های کوهستانی به دست آورد. راندمان این دستگاه در حذف سیگنال های مزاحم و خطاهای ناشی از معدنی بودن خاک بسیار بالا گزارش شده است. ثبات و پایداری این دستگاه در انواع کوهستان ها سبب میشود تا از هدر رفت وقت و هزینه اپراتور فلزیاب جلوگیری شود. برای آشنایی بیشتر و کامل تر با این دستگاه توصیه می‌شود تا پست گنج یاب اشنایدر  را مطالعه کرده و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس واحد فروش

09120043750 –  09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش