خرید گنج یاب ارزان قیمت

خرید گنج یاب

خرید گنج یاب ارزان قیمت با عمق کاوش بالا

رسیدن به گنج و دفینه و پیمودن ره صد ساله در یک شب همواره رویای بشر بوده است. گنج یابی و دفینه یابی از دیرباز در این سرزمین رایج بوده و بسیاری از افراد با داشتن دانش کافی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت الکترونیک دستگاه های گنج یاب فلزیاب بسیاری در سراسر دنیا تولید می شود که وظیفه اصلی آنها پیدا کردن فلزات در زیر خاک است. توجه داشته باشید که بین دستگاه گنج یاب با دستگاه فلزیاب اندکی تفاوت است. یک دستگاه فلزیاب فقط قادر است تا فلزات مغناطیسی را در زیر زمین پیدا کند و همان طور که می‌دانید طلا یک فلز مغناطیسی نیست اما دستگاه های گنج یاب با تلفیق چندین تکنولوژی قادر هستند تا فلزات گرانبها مانند طلا را پیدا کرده و آن را از سایر فلزات تمایل دهند و به اپراتور هشدار دهند و در این راه خرید گنج یاب ارزان قیمت اولین موضوعی که هر کاوشگر به آن توجه می کند.

توصیه کارشناسان ما به افراد تازه وارد و عرضه گنج یابی و دفینه یابی این است که در کنار بالا بردن اطلاعات و دانش خود در زمینه باستان شناسی، تاریخ، شناخت اقوام، زمین شناسی و … برای شروع فعالیت خود اقدام به خرید دستگاه گنج یاب ارزان قیمت کنند و از صرف هزینه های بسیار برای دستگاه های گران قیمت خودداری کنند.با توجه به ممنوعیت واردات فلزیاب های خارجی و همچنین موانع قانونی موجود در ایران قیمت دستگاه فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی خود رسیده است. حال سوال این است که آیا واقعا این دستگاهها ارزش پرداخت چنین قیمت های بالایی را دارند یا خیر؟به صورت کلی استفاده از یک فلزیاب حرفه ای تصویری برای کاوش های سخت و پیچیده توصیه می شود اما آیا همه کاوشگران به این دستگاهها نیاز دارند؟ حقیقت این است که یک فلزیاب ارزان قیمت در ۹۰ % مواقع نیاز کاوشگران را رفع می کند و همواره باید دستگاه خود را متناسب با نوع و محیط کاوش انتخاب کرد.

توصیه ما خرید گنج یاب ارزان قیمت از شرکت IKPV میباشد. دلیل پایین تر بودن قیمت گنج یاب و فلزیاب ساخت شرکت IKPV رامی توان به بومی سازی تکنولوژی ساخت مربوط دانست. این امر سبب حذف هزینه های گزاف گمرک و واردات کالا و همچنین هزینه حمل و نقل آن می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت یک گنج یاب با توجه به تکنولوژی و قابلیت ها و امکانات آن تعیین می شود اما در این بین این هزینه های دیگری نیز قیمت فلزیاب خارجی افزوده می شود که سبب می شود قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود پیدا کند. این امر سبب شد تا شرکت IKPV به فکر پر کردن این خلا در بازار پر تقاضای ایران باشد.

آدرس دفتر خرید گنج یاب شیراز :

شماره تماس واحد فروش فلزیاب

09120043750 –  09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

توجه به این نکته ضروری است که محصولات ما طیف بسیار گسترده‌ای از انواع فلزیاب ، انواع گنج یاب لوازم جانبی فلزیاب مانند باتری فلزیاب ، کویل فلزیاب و… را شامل می شود. در نمایندگی فلزیاب شیراز خدمات دیگری همچون فروش قسطی فلزیاب و تعمیر و ارتقاء فلزیاب نیز توسط متخصصان با نازلترین قیمت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.  شما با خرید هر یک از دستگاه های شرکت ما از آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان بهره مند می شوید.

با خرید دستگاه گنج یاب ارزان قیمت از شرکت ما از مزایای زیر بهره مند شوید :

  1. ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  2. دستگاه های تولید شده با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا
  3. آپدیت و بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با اقلیم و جنس خاک ایران
  4. آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان
  5. پوشش طیف وسیعی از دستگاه‌های فلزیاب همچون گنج یاب تصویری ، گنج یاب پالسی ، گنجیاب مکمل ، گنج یاب نقطه زن و …
  6. قیمت مقرون به صرفه و بسیار پایین تر از نمونه های مشابه خارجی
  7. امکان خرید قسطی فلزیاب
  8. تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  9. دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  10. دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  11. تضمین قیمت انواع فلزیاب
  12. طرح های متنوع همچون تعویض فلزیاب با ملک و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش