خرید فلزیاب با تخفیف های باورنکردنی در نوروز

خرید فلزیاب با تخفیف

خرید فلزیاب با تخفیف به مناسبت عید نوروز

به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ایرانیان کمپانی IKPV همچون سالهای پیش اقدام به برگزاری جشنواره نوروزی خود کرده است و در مدت برگزاری این جشنواره تمامی محصولات داخلی و خارجی با تخفیف های ویژه به کاوشگران عزیز ارائه میشوند. این تخفیف ها تمامی محصولات تولیدی شرکت و همچنین همه فلزیاب های خارجی و وارداتی را شامل می شود. در کنار این تخفیف های باور نکردنی کمپانی IKPV تسهیلاتی همچون فروش قسطی فلزیاب و طرح تعویض فلزیاب با ملک و طلا را نیز ارائه میدهد تا با خیال آسوده و متناسب با نيازهای خود از این خدمات بهره‌مند شوید. تمامی محصولات در این مدت با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشوند. برای خرید فلزیاب با تخفیف در این ایام با کارشناسان ما در تماس باشید.

شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را از بین انواع دستگاه فلزیاب تصویری ، فلزیاب بوقی ، فلزیاب نقطه زن و آنتن راداری انتخاب کرده و پس از مشورت با کارشناسان ما و حصول اطمینان از مناسب بودن دستگاه برای منطقه کاوش اقدام به خرید قسطی آن کنید. از مهم‌ترین مزایای این طرح می توان به فروش قسطی با اقساط بلند مدت ، تخفیف در قیمت ، پوشش طیف وسیعی از دستگاهها ، امکان خرید از سراسر ایران ، آموزش رایگان کار با دستگاه و تست در حضور مشتری اشاره کرد.

مزایای خرید دستگاه گنج یاب از شرکت IKPV در ایام نوروز :

  • دستگاه های با کیفیت و بهره مند از تکنولوژی روز دنیا
  • امکان انتخاب و خرید از طیف وسیعی از دستگاه های تصویری و بوقی
  • تضمین کیفیت در مقایسه با انواع فلزیاب خارجی
  • تضمین قیمت
  • خرید فلزیاب با تخفیف در جشنواره نوروزی
  • تست در حضور مشتری و در زمینه تست استاندارد
  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

برای خرید فلزیاب با تخفیف به کجا مراجعه کنیم؟

این سوالی است که هر فردی که به تازگی وارد دنیای دفینه یابی و گنج یابی شده از خود می پرسند. پاسخ به این سوال واضح است و باید خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهید. متأسفانه به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از دستگاههای گنج یاب در ایران عیدی سودجو شیاد اقدام به فروش فلزیاب تقلبی تحت‌عنوان فلزیاب خارجی ، گنج یاب آلمانی ، گنج یاب آمریکایی و… می‌کنند که عملاً هیچ گونه کارآیی نداشته و صرفاً هدر رفت وقت و هزینه می باشد. پس همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و از تخفیف های نوروزی بهره مند شوید. علاوه بر خرید دستگاه تسهیلاتی همچون تعمیر دستگاه گنج یاب و خرید قسطی دستگاه گنج یاب نیز در نمایندگی فلزیاب شیراز ارائه می شود.

برای خرید دستگاه گنج یاب نیازی به انجام مراحل پیچیده و زمانبر نیست و تنها کافی است با کارشناسان فروش ما در فلزیاب شیراز تماس حاصل فرموده و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان دستگاه خود را انتخاب و در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل تحویل بگیرید

شماره تماس واحد فروش

09917579030  – 09120043750

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

خرید فلزیاب با تخفیف
IKPV-Company

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش