خرید فلزیاب با بیت کوین

خرید فلزیاب با بیت کوین

خرید فلزیاب با بیت کوین و سایر رمز ارزها

آیا می توان با بیت کوین دستگاه فلزیاب خریداری کرد؟ این سوال بسیاری از کاوشگرانی است که به تازگی به عرصه ارزهای دیجیتالی وارد شده اند. بیت کوین مهمترین اولین ارز دیجیتالی دنیاست که در دهه گذشته توانسته است تا طیف وسیعی از کاربران را به سمت خود جذب کرده و به نوعی آینده ارز دیجیتال را رقم بزند.به دلیل محبوبیت این ارز دیجیتالی در دنیا و افزایش تعداد طرفداران آن، شرکت ها و سازمان های زیادی در دنیا تصمیم گرفتند که خدمات و کالاهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین نیز به فروش برسانند.

خرید بسیاری از دستگاههای الکترونیکی مانند فلزیاب با بیت کوین در ایران به دلیل امنیت بالایی که دارد از جانب برخی از افراد صورت می گیرد. دقیقا مثل خرید و فروش از سایت، خرید درون برنامه و بازی های موبایلی و کامپیوتری و بسیاری موارد دیگر.

اگر برای خرید دستگاه گنج یاب با استفاده از خرید و فروش بیت کوین می خواهید اقدام کنید، باید کیف پول و آدرس عمومی بیت کوین داشته باشید که ایجاد این کیف پول رایگان خواهد بود. بعد از این که کیف پول ایجاد نمودید آدرس عمومی برایتان اختصاص داده می شود که دارای اعداد و کاراکترهایی تصادفی می باشد. در صورتی که آدرس بیت کوین گیرنده را به کیف پول خود وارد کنید قادر خواهید بود مقادیر دلخواهی از بیت کوین را به گیرنده ارسال کنید و در ازای آن کالای مورد نظرتان را به دست آورید. این روش نوین در آینده جایگاه بهتر و رایج تری خواهد داشت و اغلب مردم از آن استفاده خواهند کرد.

امکان خرید با بیت کوین برای چه دستگاههایی فراهم است؟

تمامی دستگاههای ایرانی و خارجی اعم از انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب بوقی ، اسکنر زمین ، اسکنر دفینه ، دستگاه معدن یاب ، فلزیاب آنتن راداری و … در طرح فروش فلزیاب با بیت کوین قرار دارند و شما میتوانید با خرید آنلان از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

مزایای خرید فلزیاب با بیتکوین :

  1. کارمزد های بسیار پایین تر در مقایسه با روش های دیگر انتقال پول
  2. ناشناس بودن فرستنده و گیرنده پول و غیر قابل ردیابی بودن
  3. امکان نقد کردن بسیار سریع و لحظه ای به ریال
  4. غیر قابل تحریم بودن شبکه بیتکوین برای انتقال پول
  5. بیت کوین را می توان از هر کسی، در هر کجای دنیا پذیرفت. بنابراین کسانی که کارت اعتباری بین المللی  یا حساب PayPal دریافت ندارند به راحتی میتوانند خرید خود را انجام دهند
  6. بیت کوین و یا سایر رمزارزها محدودیت جغرافیایی ندارند. برای خرید با بیت کوین نیازی به تبدیل پولی که در دست دارید به ارز دیگر و پرداخت کارمزد برای این امر نیست. در هر سیستم از هر کشوری می‌توان با همان بیت کوین خرید کرد.
  7. عملیات انتقال پول به صورت بسیار آسان ( تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به یک آدرس مشخص که در اختیار شما قرار داده شده مقدار مورد نیاز بیت کوین منتقل کنید)
  8. امکان انتخاب از بین طیف وسیعی از دستگاههای فلزیاب و گنج یاب
  9. یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاههای خریداری شده با رمز ارزها
  10. انکان دریافت سریع محصول خریداری شده در 24 ساعت در اقصی نقاط ایران
  11. امکان ارسال دستگاه به کشورهای همسایه

برای گسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

شماره تماس واحد فروش

09917579030  – 09120043750

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

  • با توجه به امکاناتی که برای بیت کوین بیان کردیم و با توجه به استقبال فروشگاه‌ها و خریداران به نظر می‌رسد که باید به بیت کوین به چشم ارز آینده جهان نگاه کرد و طی سال‌ های آینده نقش زیادی در زندگی روزمره افراد در دنیا خواهد داشت. بنابراین بهتر است در این مورد بیشتر بیاموزیم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش