بهترین دستگاه گنج یاب موجود در ایران

best-metal-detector in iran

بهترین دستگاه گنج یاب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر کسی از شما بپرسد که بهترین خودرو موجود در ایران چیست پاسخ شما چه خواهد بود؟ مطمئنم جواب دادن به چنین سوالی بسیار سخت و تابع عوامل گوناگون خواهد بود. عواملی همچون قیمت خودرو ، ویژگی ها و قابلیت های آن ، ویژگی های کاری که قرار است از آن خودرو در آن استفاده شود  و … پاسخ به سوال بهترین دستگاه گنج یاب موجود در ایران نیز مانند پاسخ دادن به سوال بالا تابع عوامل گوناگونی می باشد. برخی فکر می‌کنند که استفاده از یک دستگاه فلزیاب حرفه ای برای تمامی عملیات های کاوش امری ضروری واجب است در صورتی که در بیشتر کاوش های معمولی استفاده از یک فلزیاب ارزان قیمت کاملاً کفایت میکند.

بهترین دستگاه گنج یاب
Best-Treasure-Detector-In-Iran

بسیاری از فروشندگان فلزیاب تقلبی برای بازاریابی محصول خود از کلماتی همچون بهترین فلزیاب تصویری ، فلزیاب خارجی و … استفاده می کنند با همین حربه ها اقدام به فروش محصولات بی‌کیفیت خود افراد بی تجربه میکنند. انتخاب بهترین دستگاه گنج یاب باید متناسب با محیط کاوش ، بودجه شما برای خرید دستگاه فلزیاب ، چنس هدف وجنس خاک محیط انجام شود. توجه به موانع قانونی واردات دستگاه فلزیاب خارجی و همچنین ممنوعیت نگهداری و کاربرد آن در ایران این دستگاه ها قیمت چندین برابر ارزش واقعی خود پیدا می کنند و توصیه همیشگی ما به کاوشگران عزیز خرید یک دستگاه فلزیاب ایرانی از شرکت های معتبر و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

شاید اولین سوالی که در ذهن هر کاوشگر به وجود می‌آید این باشد که از کجا فلزیاب بخریم ؟ و بهترین دستگاه گنج یاب کدام است؟ در ابتدا باید بگویم که اگر در عرصه فلزیابی و گنج یابی و کار با دستگاه گنج یاب از تجربه کافی برخوردار نیستید بهتر است تا با افراد باتجربه و آشنا با این امور مشورت کنید. حتماً قبل از خرید در مورد دستگاه مورد نظر خود در اینترنت جستجو کرده و نظرات دیگر کاوشگران را در مورد آن دستگاه بخوانید و دستگاه خود را متناسب با شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید

هنگامی که دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه گنج یاب موجود در ایران معرفی می کنیم منظور ما دستگاهی است که دارای ویژگی های زیر باشد :

  • عمق کاوش: یک گنج یاب حرفه‌ای باید دارای عمق کاوشی بیش از ۳ متر باشد.
  • تکنولوژی ساخت: به طور کلی دستگاه های فلزیاب دارای سیستم های کارکرد VLF و پالسی ، BFO هستند که در بین آنها سیستم های پالسی دارای بیشترین عمق کاوش و همچنین کمترین حساسیت به مواد معدنی موجود در خاک می باشند و به همین دلیل برای خاک ایران از مناسب ترین سیستم های مورد استفاده می باشند.
  • قدرت تفکیک فلزیاب: منظور از قدرت تفکیک این است که دستگاه فلزیاب قادر باشد تا پس از کشف یک هدف جنس هدف را نیز تعیین کند یعنی به زبان ساده مشخص کند که هدف یافت شده فلز با ارزش است یا فلز بی ارزش.
  • تصویری بودن فلزیاب: یک دستگاه فلزیاب تصویری دیتاهای دریافتی از کویل فلزیاب را به تصاویر رنگی تبدیل کرده و به اپراتور فلزیاب نمایش دهد.
  • قیمت فلزیاب : توجه داشته باشید که همیشه بالا بودن قیمت یک دستگاه دلیلی بر حرفه ای بودن و کارکرد خوب آن دستگاه نیست.
  • تنظیمات فلزیاب :  یک دستگاه فلزیاب حرفه‌ای باید دارای تنظیماتی باشد که آزادی عمل بیشتری را به اپراتور فلزیاب بدهد.
  • تکنولوژی به کار رفته در کویل فلزیاب: اندازه کویل و همچنین تکنولوژی ساخت آن و نوع سیم پیچ آن تاثیر مستقیمی بر روی عمق کاوش و دقت دستگاه فلزیاب دارد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش