بهترین دستگاه فلزیاب آلمانی چیست

Germany-Metal-Detector

منظور از بهترین دستگاه فلزیاب چیست؟

انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب اصلا کار آسانی نیست و برای مبتدیان تقریباً غیرممکن است. در بازار پیشنهادات زیادی وجود دارد و اگر سعی کنید اطلاعاتی در مورد این دستگاه ها به دست آورید، خود را در انواع مدل ها و قیمت ها گم خواهید کرد. یک دستگاه فلزیاب باید بر اساس فاکتور هایی همچون قیمت، کیفیت و نوع سیستم تفکیک، عمق نفوذ ، ثبات و پایداری در زمین مختلف، سنسور های به کار رفته و … باید بررسی شوند تا بهترین دستگاه فلزیاب از بین آنها انتخاب شود. حتماً توجه داشته باشید که “بهترین” فلزیاب بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. بهتر است که ابتدا نیازها و مواردی که از فلزیاب خود انتظار دارید را مشخص کنید و سپس با تحقیقات خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

برخی از مدل های فلزیاب برای یافتن اشیاء بزرگ مناسب‌ هستند، در حالی که برخی دیگر هنگام جستجوی آثار کوچک‌تر مانند قطعات طلا، جواهرات یا سکه به خوبی عمل می‌کنند. این متغیرها انتخاب مناسب برای نیازهای شما را بدون صرف ساعت‌ها تحقیق در انجمن‌های آنلاین و مقایسه خرید در خرده‌فروشان محلی دشوار می‌سازد.

چگونه بهترین دستگاه فلزیاب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب باید بدانید که این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام فلزیاب متناسب با محدوده قیمت و نیاز شما است. هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند که بسته به ترجیحات شخصی شما، آنها را کم و بیش مناسب می‌کند. در ادامه به توضیح برخی از کارهایی میپردازیم که انجام آنها شما را به انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب نزدیک میکند:

جستجوی آنلاین: در موتورهای جستجوی اینترنتی به دنبال مقالات، مقایسه‌ها، نقدها و بررسی‌های مختلف در مورد فلزیاب‌های نقطه زن بگردید. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و عملکرد این دستگاه‌ها آشنا شوید و آنها را با هم مقایسه کنید.

مشارکت در انجمن‌ها و گروه‌های مرتبط: در انجمن‌ها و گروه‌های مختص به دفینه یابی و فعالیت های مشابه شرکت کنید و از تجربیات و نظرات افراد دیگر استفاده کنید. افراد با تجربه ممکن است نکات مهمی را در مورد بهترین مدل‌ها به اشتراک بگذارند که در انتخاب بهترین فلزیاب نقطه زن جهان به شما کمک کند.

مطالعه بررسی‌ها و مقایسه‌ها: در سایت‌ها و منابع معتبر مبوط به دستگاههای فلزیاب، مقایسه‌ها و بررسی‌های مختلف در مورد فلزیاب‌های مختلف ممکن است منتشر شده باشد. این مقالات معمولاً ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، قیمت‌ها و نقاط قوت و ضعف مدل‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند که مطالعه آنها قبل از خرید دستگاه فلزیاب ضروری است.

مشاوره با متخصصین: اگر امکان دارد، با افرادی که در زمینه‌ی دستگاههای فلزیاب تخصص دارند، مشورت کنید. آنها ممکن است توصیه‌ها و نکات مفیدی را ارائه کنند.

مشاهده بررسی‌های ویدئویی: ویدئوها و بررسی‌های آنلاین می‌توانند تصاویر واقعی از کارکرد فلزیاب‌ها در محیط‌های مختلف را ارائه دهند. یوتیوب یکی از بهترین مراجع برای دیدن کارکرد دستگاهها در محیط های واقعی است.

بهترین دستگاه فلزیاب آلمانی کدام است؟

همانطور که می دانید شرکت های بسیاری در سراسر دنیا اقدام به طراحی و ساخت دستگاه فلزیاب می‌کنند که در بین آنها شرکت های آلمانی از سابقه درخشانی برخوردار هستند. کالاهای ساخت آلمان به دلیل کیفیت بالایی که دارند همواره مورد استقبال عموم قرار می گیرند دستگاههای فلزیاب ساخت این کشور نیز از این قاعده مستثنا نبوده و همواره کاوشگران حرفه ای به عملکرد آنها اعتماد دارند. تعداد بسیار زیادی از کمپانی های مختلف در عرصه ساخت فلزیاب در این کشور فعال هستند اما بیشتر دستگاه های آنها جهت استفاده در صنایع مختلف ساخته می شوند و یا دارای کاربردهای امنیتی هستند. اما اگر به دنبال خرید دستگاه فلزیاب آلمانی برای اهداف گنج یابی و دفینه یابی هستید در بین آنها دو شرکت لورنز و او کا ام بهترین دستگاه ها را با کاربرد گنج یابی تولید می کنند.

دستگاههای این دو کمپانی در بین کاوشگران ایرانی شناخته شده بوده و به عبارتی امتحان خود را پس داده اند. بهترین دستگاه ساخت شرکت لورنز فلزیاب لورنز زد 2 و معروف ترین دستگاه های ساخت شرکت اوکا ام فلزیاب دلتا رنجر می باشد.

فلزیاب لورنز زد 2:

این دستگاه قادر است تا اهداف زیر زمین را به صورت سه بعدی نمایش دهد و از این حیث در دسته فلزیاب های تصویری قرار میگیرد.دستگاه فلزیاب LORENZ Z2 بر اساس Pulse GBS بی حرکت (سیستم تعادل زمین) کار میکند.استفاده از Pulse GBS به دلیل استفاده از سیم پیچ های با قطر زیاد و قدرت انتقال بالا، هنگام جستجو در عمق کمک بسیار زیادی به اپراتور میکند. عملکرد فلزیاب لورنز زد 2 در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار پایدار تر و دقیق تر شده است و به عبارتی از ارزش خرید بالایی برخوردار است. برخورداری از یک سیستم تفکیک هوشمند سبب شده است تا میزان سیگنال های خطای دریافتی کاهش پیدا کرده و تجربه یک کاوش لذت بخش را به اپراتور فلزیاب هدیه دهد. سازگاری با انواع کویل در سایزهای مختلف سبب شده است تا بتوان از این دستگاه گنج یاب در انواع عملیات ها همچون دفینه یابی، گنج یابی، یافتن معادن، پیدا کردن کابل های زیر زمینی و … استفاده کرد. رابط کاربری بسیار ساده به کار رفته در فلزیاب lorenz z2 سبب می شود تا هر اپراتوری با هر میزان از تجربه به راحتی با آن کار کند و تنظیمات دستگاه فلزیاب خود را به راحتی انجام دهد.

lorenz-z2-detecting-kit
lorenz-z2-detecting-kit

قیمت این دستگاه در مارکت جهانی بین 6800 تا 10000 دلار بسته به پک انتخابی و کشور محل خرید است. همانطور که میدانید به دلیل وجود موانع قانونی دستگاه های فلزیاب خارجی در ایران دارای قیمتی بیشتر از قیمت جهانی هستند.

فلزیاب دلتا رنجر:

مشابه فلزیاب Delta Ranger را در هیچ فروشگاهی پیدا نخواهید کرد. این دستگاه گنج یاب با بهره مندی از چند تکنولوژی مختلف توانایی پیدا کردن انواع فلزات، حفره ها، تونل ها و مقبره ها را داراست.ویژگی‌های کاربر محوری مانند قطب‌نما دیجیتال، نشان دادن هدف به صورت تصویری و پشتیبانی از  ۱۴ زبان، تجربه لذت بخشی از گنج‌یابی ارائه می‌دهد. کنترل دستگاه توسط تلفن هوشمند اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از اسکن را ساده می کند.

فلزیاب Delta Ranger
OKM-Delta-Ranger

این دستگاه دارای شش حالت کار متفاوت است:

  1. Bionic Stream : تکنولوژی OKM برای پیدا کردن طلای تازه دفن شده از فواصل دور
  2. Ionic Stream : تکنولوژی OKM برای پیدا کردن طلای قدیمی از فواصل دور
  3. Magnetometer : آخرین تکنولوژی OKM برای آماده سازی و بهینه سازی اسکن های سه بعدی
  4. 3D Ground Scan : تکنولوژی سه بعدی مورد استفاده برای کشف گنجینه ها تا عمق 18 متری زمین
  5. Thermo Scan : حالت ترموگرافی برای نقشه برداری از تونل ها و اتاق های پنهان در پشت دیوارها و زیر زمین
  6. Thermo Stream : حالت حرارت نگاری در لحظه برای شناسایی غارها و مقبره های پنهان در پشت دیوارها و در زیر زمین

بر خلاف ورژن پروفشنال، ورژن سبک یا لایت دارای پراب های  Thermo Probe و Ground Scan Probe ، لپ تاپ و فلش مموری حاوی نرم افزار ویژوالایزر نیست. برنامه OKM Visualizer مخصوص دستگاه های اسکنر تصویری شرکت او کی ام آلمان می باشد. این نرم افزار تصاویر گرفته شده از زیر زمین را به صورت ۳ بعدی در نمایشگر لپتاپ و کامپیوتر به نمایش میگذارد.

بهترین دستگاه فلزیاب
Germany-Treasure-Detector

بهترین دستگاه های فلزیاب موجود در بازار ایران:

عوامل توضیح داده شده در بالا تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب توسط متخصصین ما دارند. ما قصد داشتیم تا بهترین دستگاه را از بین دستگاه های تصویری که نسل جدید فلزیاب ها هستند انتخاب کنیم. در تست های به عمل آمده در محیط واقعی تصاویر دریافتی از هر دستگاه ذخیره و بررسی شد. پس از بررسی های تخصصی 5 دستگاه زیر بیشترین امتیاز را کسب کرده و تا حد بسیار زیادی میتوان به نتایج آنها اطمینان کرد. ارائه تصاویر واضح از حفره ها و تونل های زیر زمینی از ویژگی های تمامی آنهاست. در تمامی تست ها گنج یاب اشنایدر دقیق ترین و واضح ترین تصاویر را از راهرو ها و تونل ها ارائه داد که به دلیل استفاده از تجمیع چندین تکنولوژی در یک دستگاه و تبدیل آن به یک فلزیاب مکمل است.

  1. فلزیاب اشنایدر
  2. فلزیاب AUR 370 MULTI
  3. فلزیاب TACHAR T8
  4. فلزیاب HOXNE
  5. فلزیاب AJM IMAGING PT

قیمت بهترین دستگاه فلزیاب ایرانی

گنج یاب اشنایدر (schneider) دستگاهی مکمل متشکل از هفت نوع سیستم فلزیابی؛ ردیاب آنتنی ، فلزیاب بوقی، حفره یاب ، اسکنر مگنومتر شانزده سنسور، اسکنر موبایلی، سوپر سنسور و یون یاب است که برای به منظور افزایش کارایی و راندمان و همچنین کاهش خطا در یک پک عرضه می شود. تحقیقات صورت گرفته بر روی گنج یاب اشنایدر سبب شده است تا این دستگاه گنج یاب به سازگاری بسیار بالایی با شرایط اقلیمی و جنس خاک ایران دست پیدا کند و دارای قیمت 880.000.000 تومانی است. این دستگاه مکمل 7 کاره دارای شعاع کاوش 2000 متری و عمق کاوش 20 متری در حالت اسکنر و در حالت استفاده از لوپ 12 متر است.

از کجا دستگاه فلزیاب آلمانی بخریم ؟

همانطور که می‌دانید واردات دستگاه‌های فلزیاب به ایران ممنوع بوده و دارای موانع قانونی میباشد و همین دلیل نیز سبب بالا رفتن قیمت آن ها و بیشتر شدن قیمت از ارزش واقعی آن ها می شود. به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از این دستگاه ها متاسفانه عده ای کلاهبردار و سود جو با ساخت دستگاه فلزیاب دست ساز خود که عملاً هیچ گونه کارایی و راندمان این دارد اقدام به کلاهبرداری کرده و آن را تحت عنوان فلزیاب آلمانی ، فلزیاب خارجی ، فلزیاب تصویری و … به فروش می رسانند. حتماً توجه داشته باشید که در صورت تمایل به خرید فلزیاب آلمانی دستگاه خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خود استفاده کنید. در پست های قبل در مورد نحوه تشخیص فلزیاب جعلی از فلزیاب اصل و اورجینال مفصل صحبت کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد.

شرکت فلزیاب ikpv با داشتن بیش از دو دهه سابقه تنها شرکت دارای مجوزهای قانونی واردات و ساخت دستگاه گنج یاب در ایران می باشد. این شرکت طیف وسیعی از از دستگاههای گنج یاب خارجی را در اختیار دارد که می توانید پس از مشاوره رایگان با کارشناسان ما دستگاه مورد نیاز و مناسب کار خود را انتخاب و حتی خرید خود را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید. یک فلزیاب ارزان قیمت خارجی می‌تواند بهترین گزینه برای افراد بدون تجربه در عرصه گنج یابی و دفینه یابی باشد. اگر به هر دلیلی بودجه ای که برای خرید دستگاه گنج یاب در اختیار دارید برای خرید یک دستگاه فلزیاب حرفه ای کافی نمیباشد فقط کافیست تا با کارشناسان ما تماس گرفته تا یک فلزیاب ارزان قیمت مناسب با محیط کاوشتان را به شما پیشنهاد دادند.

 

آدرس دفاتر مرکزی فلزیاب IKPV :

تهران– خیابان کارگر شمالی- روبروی شیرینی هانیبال -ساختمان سامان-طبقه شش-واحد پنجم

شیراز– دینکان-جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس: 09917579030

از مزایای خرید از فلزیاب آی کا پی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت فلزیاب
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب آلمانی ، فلزیاب امریکایی و فلزیاب استرالیایی
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش