برنامه طلایاب تصویری اندروید

برنامه طلایاب تصویری اندروید

برنامه طلایاب تصویری اندروید از دروغ تا واقعیت!

با یک سرچ ساده در فضای مجازی متوجه می شوید که افراد زیادی اقدام به فروش انواع برنامه های اندروید و IOS جهت گنج یابی با موبایل می کنند اما سوال اینجاست که آیا واقعاً گنج یابی با موبایل امکان پذیر است؟ برای فهم این موضوع فقط کافی است تا بر روی لینک کلیک کرده و پست مربوطه را مطالعه بفرمایید اما به صورت مختصر باید گفت که برای پیدا کردن فلزات مغناطیسی و غیر مغناطیسی در زیرزمین به سنسورهای پیشرفته بسیار نیاز است که در ابعاد کوچک موبایل جا نمی شوند. بسیاری از این سایت ها با فروش یک برنامه مغناطیس سنج اندروید با نام برنامه طلایاب تصویری اندروید اقدام به کلاهبرداری از افراد کم اطلاع و مشتاق می کنند.

برای عملکرد درست یک برنامه به سخت افزار متناسب با آن نیاز است. برخی از گوشی های موبایل دارای سنسور مغناطیس سنج بوده و می توانند فلزات را در فاصله ی 1 تا 3 سانتی متری از دستگاه موبایل تشخیص دهند و عملکرد نرم افزار هایی که در محیط وب به فروش می‌روند نیز دقیقا همین است. عمق دفینه های ایران معمولاً بالای ۳ متر بوده و برای پیدا کردن آنها به دستگاه های فلزیاب تصویری ، ردیاب نقطه زن ، اسکنر زمین ، دستگاه فلزیاب پالسی و … نیاز است که دارای حجم بسیار زیادی بوده و در یک موبایل چند صد گرمی جا نمی شوند. قیمت برخی از سنسورهای به کار رفته در این دستگاه ها برابر با قیمت چندین گوشی موبایل میباشد و منطق حکم می‌کند که فریب این تبلیغات را نخورده و به دنبال یک راهکار علمی و عملی باشیم.

کمی بیشتر در مورد سنسور مغناطیس سنج موبایل

کارکرد این سنسور هم از نام آن پیداست و با اندازه‌گیری میدان‌های مغناطیسی و با تغییر خروجی ولتاژ می‌تواند جهت شمال را به گوشی نشان دهد. زمانی که اپ‌های گوگل مپ یا اپل مپ را باز می‌کنید، این حسگر مغناطیس‌سنج است که جهت شمال نقشه را مشخص می‌کند. همچنین این حسگر در اپ‌های قطب‌نما مورداستفاده قرار می‌گیرد. مغناطیس‌سنج‌های به کار رفته در موبایل می‌توانند فلزهای مغناطیسی را در فاصله حدود 2 سانتی متری تشخیص بدهند و همین قابلیت باعث شده که اپ‌های فلزیاب برای گوشی‌های هوشمند ارائه شوند که بیشتر جنبه سرگرمی دارند.

البته این سنسور به‌تنهایی نمی‌تواند کارکرد اصلی خود را داشته باشد و روی هم رفته مهم‌ترین کارکرد آن هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های نقشه است که این سنسور به کمک داده‌های دریافتی از شتاب‌سنج و GPS می‌تواند موقعیت مکانی و جهت قرارگیری گوشی‌تان را تشخیص دهد.

آیا سنسور مغناطیس سنج موبایل میتواند طلا را پیدا کند؟

همانطور که گفته شد این سنسور ها قادر هستند تا فلزات مغناطیسی را در فاصله چند سانتی متری تشخیص دهند اما فلز طلا یک فلز مغناطیسی نیست! (گرچه محققان دانشگاه توهوکو اخیراً دریافتند که طلا در واقع می تواند با اعمال گرما مغناطیسی شود اما این کار در شرایط بسیار خاصی صورت میگیرد). پس برنامه طلایاب تصویری اندروید یک حقه کلاهبرداری می باشد.

آیا هیچ برنامه طلایاب تصویری اندروید وجود ندارد که کار کند؟

بله. اما نه به وسیله سنسور های گوشی موبایل! بسیاری از دستگاه های طلایاب تصویری جدید امکان متصل شدن به گوشی موبایل ، لپ تاپ و یا تبلت را دارا می باشند. دیتاهای دریافتی از طریق سنسورهای دستگاه‌های فلزیاب به نرم‌افزارهای موجود بر روی موبایل و لپ‌تاپ ارسال شده و توسط نرم افزارهای مربوطه پردازش میشوند. این نرم افزار ها عمومیت نداشته و توسط کمپانی های تولید کننده دستگاه های فلزیاب تصویری و مختص کار با این دستگاه ها ساخته می شوند و فقط قادر هستند تا دیتا های دریافتی از سنسور های دستگاه مربوطه را دریافت کرده و پردازش کرده و یک تصویر رنگی قابل فهم به اپراتور ارائه نمایند نه هر سنسور و وسیله ای!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش