اسکنر زمین تصویری با گارانتی

Ground-scanner

اسکنر زمین تصویری چیست و از کجا بخریم؟

همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به گنج و دفینه آگاهی از ساختارهای زیر زمین می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت الکترونیک دستگاه های فلزیاب تصویری توسعه داده شده اند که قادر هستند تا یک تصویر رنگی از اهداف زیر زمین به کاربر ارائه دهند. توجه داشته باشید که تکنولوژی بکار رفته در ساخت هریک از این دستگاه ها متفاوت بوده و از اصلی ترین عامل های تعیین کننده قیمت دستگاه می باشد. برای پیدا کردن ساختار های زیر زمین استفاده از یک اسکنر زمین تصویری ضروری به نظر می رسد. توجه داشته باشید که هر فلزیاب تصویری لزوماً یک اسکنر زمین تصویری نیست. استفاده از سوپر سنسور های قدرتمند در اسکنر های زمین ساخت شرکت IKPV سبب شده است تا توجه بسیاری از کاوشگران به این دستگاهها جلب شده و با استقبال زیادی روبرو شود. قیمت دستگاه اسکنر زمین تصویری از چند ده میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و دلیل آن نیز استفاده از تکنولوژی های متفاوت و همچنین قابلیت ها و ویژگی های متفاوت است.

این دستگاهها با نامهای اسکنر تصویری دفینه ، اسکنر تصویری گنج و اسکنر تصویری سه بعدی نیز شناخته می شوند.

یک اسکنر زمین تصویری حرفه ای باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای سیستم تفکیک قدرتمند و دقیق باشد
  • عمق کاوش بیش از ۳ متر
  • رابط کاربری آسان
  • قابلیت کانکت شدن به لپ تاپ و تبلت
  • ثبات و پایداری بالا
  • قابلیت ارائه تصاویر زنده در حین کاوش
  • ارائه تصاویر با کیفیت و رنگی از اهداف زیر زمین
  • قابلیت کار در انواع محیطهای صحرایی شوره‌زار جنگلی کوهستانی و … را داشته باشد
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد
اسکنر زمین تصویری
Ground-scanners

همانطور که می‌دانید گنج یابی و دفینه یابی درون ایران و سایر کشورهای باستانی با کشورهای اروپایی دارای تفاوت های شاخصی می باشد. یکی از اصلی ترین تفاوت ها به عمق دفینه های ایران برمیگردد. به دلایل فرهنگی و جغرافیایی معمولاً دفینه های ایران در عمق بالاتر از سه متر قرار دارند. اکثر فلزیاب های اروپایی از تکنولوژی VLF بهره‌مند هستند که دارای دقت خوبی در عمق کمتر از یک متر می باشد اما برای پیدا کردن دفینه در عمق زیاد کارایی ندارد. از طرفی به دلیل ممنوعیت واردات این دستگاه ها و همچنین موانع قانونی حمل و به کارگیری آنها سبب شده است تا قیمت فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی آن برسد. تمام دستگاه های فلزیاب تصویری ساخت شرکت IKPV از تکنولوژی پالسی ارتقا یافته و هماهنگ شده با سوپر سنسورهای مگنومتر بهره می برند و همین عامل سبب شده است تا عمق قابل دسترس با این دستگاه ها تا حدود ۲۰ متر افزایش پیدا کند.

یک اسکنر زمین تصویری قادر است تا انواع راهروها و اتاقک های زیرزمینی را کشف و به اپراتور نشان دهد و همچنین این دستگاه قادر است تا فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش مانند آهن تفکیک کرده و در صورت برخورد با طلا به اپراتور هشدار دهد. تصاویر ارائه شده به اپراتور فلزیاب دارای اطلاعاتی همچون عمق هدف ، سایز و ابعاد هدف ، جنس هدف و … می باشد که می تواند باعث افزایش راندمان و کارایی و همچنین کاهش خطا و اشتباه در حین کاوش گردد. اگر قصد خرید اسکنر زمین تصویری با گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید می توانید در تمامی روزهای هفته با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از قیمت به روز فلزیاب و گنج یاب مطلع شوید. اگر از افراد تازه وارد به این عرصه می باشید کارشناسان ما آمادگی لازم برای دادن مشاوره به شما کاوشگران عزیز را دارند و همچنین تسهیلاتی از قبیل فروش قسطی فلزیاب ، طرح معاوضه فلزیاب با ملک و … در نمایندگی فلزیاب شیراز ارائه می شود.

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش